• Er staan zo waar twee verhalen in de top die níét over One Direction/Justin Bieber gaan.
    I'm surprised :]

If a writer falls in love with you, you can never die

Silverton schreef:
    (...)meestal blijven alleen de beste OP's staan hoor

Dit dus^^
    Niet om een ruzie te beginnen ofzo, maar het is best laag om te zeggen dat wij laag zinken als we aan die actie meedoen. Tegelijkertijd blijft iedereen ook zeuren omdat 1D altijd in de top is. Jeez, you really can't please anyone.

-

WildSprinkle schreef:
    (...)

Dit dus^^
    Niet om een ruzie te beginnen ofzo, maar het is best laag om te zeggen dat wij laag zinken als we aan die actie meedoen. Tegelijkertijd blijft iedereen ook zeuren omdat 1D altijd in de top is. Jeez, you really can't please anyone.

Ik vind het ergens wel een goed idee, maar het is niet helemaal goed doordacht.
    Het is tegen het feit dat het altijd dezelfde stories zijn die in de top staan (als ik het goed begrepen heb) en nu geven jullie enkel de kans aan mensen die zich inschrijven om daaraan mee te doen, wat op de duur ook een vicieuze cirkel wordt, want lang niet heel Q doet hieraan mee.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Elvenking schreef:
    (...)
    Omdat er een enorme discussie ontstaat als mensen gaan zeuren om kudo's, maar dit mag dan weer wel?
    Ik vind het een beetje onzin. Dan staan er maar veel 1D-stories in de top, so be it.
    De mensen die OP-verhalen schrijven en lezen weten van zichzelf wel of die story goed is of niet. Daarvoor hoef je niet in de top te staan.

Hier ben ik het dan wel mee eens.

Pretty is just a pretty word.

Lupone schreef:
    (...)

Het is tegen het feit dat het altijd dezelfde stories zijn die in de top staan (als ik het goed begrepen heb) en nu geven jullie enkel de kans aan mensen die zich inschrijven om daaraan mee te doen, wat op de duur ook een vicieuze cirkel wordt, want lang niet heel Q doet hieraan mee.
    er zijn ook mensen die OP's voorstellen van anderen

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Lupone schreef:
    (...)

Er zijn mensen die heus wel andersmans story voorstellen, zoals Silverton al zei. En je doet alsof het een vreselijke ding is dat we stemmen op mensen die zich inschreven en die later dus ook gaan stemmen op andermans werk. Zo blijft t toch wel eerlijk.

-

WildSprinkle schreef:
    (...)

Er zijn mensen die heus wel andersmans story voorstellen, zoals Silverton al zei. En je doet alsof het een vreselijke ding is dat we stemmen op mensen die zich inschreven en die later dus ook gaan stemmen op andermans werk. Zo blijft t toch wel eerlijk.

Ik vind het niet vreselijk, maar gewoon een tikkeltje hypocriet, want dat is uiteindelijk zo ongeveer hoe het ook komt dat altijd dezelfde 1D-stories in de top staan/stonden.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou, laag gezonken vind ik wel erg overdreven. Ik snap wel waarom ze het doen.

Daarmee bedoel ik eigenlijk dat ze dus op hetzelfde niveau zitten als de 1D-stories (niet om nu al die 1D-stories af te kraken, maar je begrijpt mijn punt toch zeker wel?).

Vind 't een beetje een kansloze actie. Ik snap het idee, ikzelf - als fan - wordt ook gek van het feit dat het altijd dezelfde stories zijn die in de top 5 staan. Vaak zijn het ook niet eens de meest originele, maar dat is mijn mening. Maar nu is het hele idee van de kudo's weg. Die moet een story verdienen, en niet omdat je het in een topic zet en daarop gestemd wordt. Dan vind ik dat mensen niet moeten zeiken als andere mensen bij hun story om kudo's vragen, want dan zijn ze behoorlijk hypocriet :')

To infinity and beyond •

Er staan al langere tijd geen Jusin Bieber verhalen meer in de top, alle 1D verhalen overheersen gewoon hier op de site. Natuurlijk zijn er óók goede OP verhalen, maar doordat die 1D verhalen massaal worden gelezen, is dus de kans klein dat die OP verhalen in de top komen.
    En over die actie, ik vind het nogal onzin. Er word een drama gemaakt als mensen om kudo's vragen, maar dit mag wel gewoon? Ze drukken gewoon random op die kudo knop, zonder het verhaal überhaupt te lezen. Als we het zo gaan doen, kan iedereen dat wel doen.

[ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 17:37 ]

majorlazer schreef:
    Vind 't een beetje een kansloze actie. Ik snap het idee, ikzelf - als fan - wordt ook gek van het feit dat het altijd dezelfde stories zijn die in de top 5 staan. Vaak zijn het ook niet eens de meest originele, maar dat is mijn mening. Maar nu is het hele idee van de kudo's weg. Die moet een story verdienen, en niet omdat je het in een topic zet en daarop gestemd wordt. Dan vind ik dat mensen niet moeten zeiken als andere mensen bij hun story om kudo's vragen, want dan zijn ze behoorlijk hypocriet :')

Ja, dat dus :')

Ik kan het wel begrijpen waarom mensen het hypocriet vinden en als je het zo bekijkt, dan is dat ook wel zo. De reden dat ik zelf met het topic meedoe, is omdat ik de OP's bekender wil maken en gewoon de verhalen onderling wil uitwisselen. Voor mij hoeft die kudo's in de top niet eens. In my opinion is dat alleen maar een bijzaak.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Ik vind dat er een wat groot issue van gemaakt wordt. Ik vind het leuk dat er meer balans op dit moment is tussen populaire fanfictions en populaire Onbekende Personen. Ik vind het doel van de Hype mooi, alleen ik hoop dat het daadwerkelijk uitmondt in dat er ook buiten de Hype om OP's in de top komen.

Crave schreef:
    Ik kan het wel begrijpen waarom mensen het hypocriet vinden en als je het zo bekijkt, dan is dat ook wel zo. De reden dat ik zelf met het topic meedoe, is omdat ik de OP's bekender wil maken en gewoon de verhalen onderling wil uitwisselen. Voor mij hoeft die kudo's in de top niet eens. In my opinion is dat alleen maar een bijzaak.

Daarom zeg ik; het is opzichzelf een goede actie, alleen verkeerd aangepakt.

To infinity and beyond •

Crave schreef:

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

majorlazer schreef:
    (...)

Daarom zeg ik; het is opzichzelf een goede actie, alleen verkeerd aangepakt.

Ik denk ook dat sommige het idee hebben -en ik weet het niet zeker hoor- dat we 1D willen wegpesten or so on, maar dat is niet zo ^^ zo zie ik, persoonlijk, het niet.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.