• Hoi iedereen!

    Ik zit op een school waardat je in het eerste(en derde) een tablet moet aankopen voor tijdens te les(€450)dit is dus wel veel geld
    In het begin van het naar spontaan alle boeken en apps eropzetten wat blijkt: typen op zo'n E-book is een ramp en het reste je kunt het niet opslagen.
    Dus typen, bel-->afsluiten: alles weg gelukkig was dit een overgangsjaar dus hadden we ook onze schoolboeken nog, en het plan om alle boeken volgen jaar weg te doen is ook van de baan. Maar nu gebruiken we hem bijna alleen maar bij wiskunde. En ja voor ons geen probleem mijn tablet staat vol speletjes(baby)
    maar ja voor mij is hij dus handig en een meerwaarde maar voor alle ouders is het weggesmeten geld.

    Dus nu is mijn vraag aan jullie: vinden jullie het een goed idee dat volgend jaar het project gewoon doorgaat,
    En vinden jullie het uberhaupt goed dat er een tablet VERPLICHT moet zijn?

    Grtjes DDVO(doeg)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Het lijkt me vreselijk, zo'n tablet als schoolboeken. Geef mij maar boeken en een en, daar ben ik lij mee.:')
    Zonde van het geld, maar ik vind het idee echt niet leuk, dus ik zou het het liefste gelijk stoppen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    tsja, opzich snap ik het wel, je hebt alles bij elkaar, maar het is wel dat als je echt amper geld hebt, een school is al niet goedkoop en als je dan een tablet moet kopen.
    Mijn broer moest een notebook, ik hoef gelukkig niets te kopen maarja. Ik begrijp de standpunt van school wel want je kunt ook niet zeggen ja dat boek ben ik kwijt/vergeten ofzo maarja.

    Het is idd voor de ouders wel echt zonde van het geld maarja je kunt hem oko voor andere dingen nog gebruiken dus dat is beter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het idee met de tablets echt belachelijk. Daar kun je toch niet mee werken.
    Op mijn vorige school kregen een aantal klassen die dingen gewoon gratis geloof ik. Zelfs alle leraren kregen er één.
    Pen en papier, dat zal altijd de beste manier blijven.

    Een tablet leest toch niet makkelijk als je moet leren? En dan spoor je kinderen aan eigenlijk spelletjes te gaan doen tijdens de les, want dat lok je dik uit door ze zo'n ding in hun handen te duwen.
    EN ja het weegt minder, maar het kost een hoop geld en ik vind de nadelen opwegen tegen de voordelen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tablets zijn vreselijk voor school, dan liever laptops daar kun je nog iets mee


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zou nooit de geur van nieuw gedrukt papier willen inruilen voor uren koppijn en glazige ogen, om het zo maar even te zeggen. Boeken zijn -zelfs schoolboeken- onvervangbaar :Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Doe dan gewoon laptops.. vind zo'n tablet vet onnodig aangezien op een laptop veel meer mogelijkheden zitten.


    To infinity and beyond •

    Bij ons gaan ze volgend schooljaar ook tablets voor de talen gebruiken, lijkt me onhandig om dat te gebruiken als lesboek of zo en het is wel redelijk duur, niet alles ouders kunnen hier mee lachen of kunnen dit niet eens betalen. En geef mij toch maar een boek ipv een tablet, het is misschien even leuk, maar daar blijft het ook bij. In een boek weet je ook tenminste zeker dat je alles mooi hebt, tegen bij een tablet kan je het idd kwijtraken ;s


    16 - 09 - '17

    Karev schreef:
    Het lijkt me vreselijk, zo'n tablet als schoolboeken. Geef mij maar boeken en een en, daar ben ik lij mee.:')
    Zonde van het geld, maar ik vind het idee echt niet leuk, dus ik zou het het liefste gelijk stoppen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    het lijkt mij idd geen goed idee :$


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Karev schreef:
    Het lijkt me vreselijk, zo'n tablet als schoolboeken. Geef mij maar boeken en een en, daar ben ik lij mee.:')
    Zonde van het geld, maar ik vind het idee echt niet leuk, dus ik zou het het liefste gelijk stoppen.

    + Daar is een hele discussie geweest op school in de leerlingenraad. We hebben het niets voor niets afgewezen c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zal echt niet mee kunnen leven als scholen tablets gaan verplichten. Ik moet er niet aan denken uit zoiets te moeten leren.


    -

    majorlazer schreef:
    Doe dan gewoon laptops.. vind zo'n tablet vet onnodig aangezien op een laptop veel meer mogelijkheden zitten.