• Eergisteren is mijn laptop gecrasht... het was nog niet zeker hoe erg het was en of ik iets kwijt was, maar gister is het duidelijk geworden: alles is weg. De harde schijf is kapot gegaan en ik ben nu al mijn foto's, videos, verhalen en nog veel meer kwijt en ik baal echt heel hard.
    Daarom heb ik een tip voor jullie:
    MAAK EEN BACK-UP!
    Echt waar, het zit in een klein hoekje en je weet nooit wanneer het kan gebeuren. Dus als ik jullie was zou ik een back-up kopen, of een externe harde schijf. Of je mailt voortaan al je verhalen naar jezelf toe. Ook kan je een groot deel op een usb of op dropbox zetten, maar echt. Als het een keer gebeurt dat je computer crasht en je geen back-up hebt gemaakt... dan haat je je leven, echt waar :')

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 12:36 ]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

WildSprinkle schreef:
    (...)

Weet je wel dat Q ooit is gecrashd? Veel mensen waren hun verhalen kwijt. Dus zet niet al je hopen op Q.

Je kon ze anders wel mooi terug vinden hoofdstuk voor hoofdstuk.(cat)

You were born original, don't die as a copy.

Ik heb nu gewoon alles op Q maar dat ga ik ook nog op een back up ofzo zetten, alleen moet ik die nog wel kopen ^^

Dat is zo kut. Ik heb het ook wel eens gehad, alleen kon ik het toen gelukkig nog van mijn harde schijf afhalen.

Bad decisions make good stories.

Anarose schreef:
    Dat is zo kut. Ik heb het ook wel eens gehad, alleen kon ik het toen gelukkig nog van mijn harde schijf afhalen.

Ja die gast legde uit dat de software en de hardware kapot kon zijn en als de software kapot is kan je het er nog afhalen, maar als de hardware kapot is - wat ik dus had - ben je alles wat op je harde schijf stond kwijt.

Dat had ik ook, ik ben er nog steeds niet over heen.. Was net klaar met een verhaal tot hoofdstuk 100 ofz, zou hem die middag nog overzetten op Q. En toen besloot mijn pc dood te gaan :c

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

nessje schreef:
    Dat had ik ook, ik ben er nog steeds niet over heen.. Was net klaar met een verhaal tot hoofdstuk 100 ofz, zou hem die middag nog overzetten op Q. En toen besloot mijn pc dood te gaan :c

O: echt lullig, dat heb ik ook... gelukkig wat minder hoofdstukken, maar nog steeds best veel

Ik had mijn iPhone vier weken geleden teruggebracht naar Apple omdat de speakers het niet deden, maar opeens kreeg ik een gloednieuwe telefoon. Ik raakte gelijk in paniek over al mijn bestanden.. Thuis gelijk weer in elkaar gezet en gelukkig had ik alles geback-upt op mijn MacBook ^.^

I don't want you to die, I want you to suffer.

Curlies schreef:
    Ik had mijn iPhone vier weken geleden teruggebracht naar Apple omdat de speakers het niet deden, maar opeens kreeg ik een gloednieuwe telefoon. Ik raakte gelijk in paniek over al mijn bestanden.. Thuis gelijk weer in elkaar gezet en gelukkig had ik alles geback-upt op mijn MacBook ^.^

Dat is echt fijn, anders ben je natuurlijk al je foto's kwijt enzo O.o