• (Ik had geen idee waar het hoorde)

    Ok, ik ga dus ooit een boek schrijven.
    Maar ik kan dus echt niet mooi schrijven het bestgeschreven verhaal van mij is Warrior Cats BloodClans return..
    Hebben jullie nog tips of zo hoe je goed kan schrijven? (Zoals: zoveelmogelijk dingen beschrijven, niet te lange hoofdstukken etc.)Of waar het verhaal van het boek dan over gaat etc.


    May StarClan light your path.

    Ik denk dat je daarvoor ook een beetje talent nodig hebt, om alles mooi te kunnen beschrijven.


    Your make-up is terrible

    Misschien kan je eens op internet zoeken naar tips of zo?


    16 - 09 - '17

    Tips!

    Dit kan helpen.
    Het is nog niet egt af, maar het is een begin.
    En voor vragen kun je me altijd Pb'en qua schrijven.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 23:30 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ok, ik ga dus ooit een boek schrijven.
    Maar ik kan dus echt niet mooi schrijven


    Het spijt me, maar na deze twee zinnen haakte ik af. Als je zelf al vindt dat je niet mooi kan schrijven is het wel heel voorbarig om te zeggen dat je ooit een boek gaat schrijven, niet?


    Bad decisions make good stories.

    Destined schreef:
    Tips!

    Dit kan helpen.
    Het is nog niet egt af, maar het is een begin.
    En voor vragen kun je me altijd Pb'en qua schrijven.


    Thanks ! X


    May StarClan light your path.

    Meid, je heb het talent of je heb het gewoonweg niet. Ik zie het niet in om jezelf te forceren mooi te gaan schrijven. Mensen zullen het toch merken. Maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat je geen tips mag vragen om beter te kunnen gaan schrijven.


    -

    Of waar het verhaal van het boek dan over gaat etc.


    Wat bedoel je daarmee? Je zult toch zelf met een goed idee moeten komen :')


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gewoon heel veel schrijven. Blijven schrijven en niet stoppen. Talent is belangrijk, maar het is niet zo dat je meteen pats boem mooi kunt schrijven. Om goed te kunnen schrijven moet je ook ervaring kweken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    .. Dus je vindt zelf dat je geen talent hebt voor schrijven en je hebt ook geen specifiek onderwerp waarover je wilt schrijven?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    .. Dus je vindt zelf dat je geen talent hebt voor schrijven en je hebt ook geen specifiek onderwerp waarover je wilt schrijven?


    We need a bigger boat.

    Op boekschrijven.nl staan ook altijd handige tips. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    als ik jou was zou ik doen alsof je zelf degene bent over wie je schrijft.
    als je over mirte schrijft, denk je dan in dat JIJ mirte bent.
    stel je voor hoe jij het zou beleven en beschrijf dat
    xxx norietje


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Maak je geen zorgen, je bent nog maar 11 jaar.


    Pretty is just a pretty word.

    Veel schrijven, heel, heel veel schrijven. En niet versteld zijn als het in het begin slecht is, zo is iedereen begonnen. Gewoon continu doorgaan en dan wordt het steeds bezig. Doorzettingsvermogen. Ga er maar vanuit dan het nog makkelijk vijf jaar kan duren voordat je echt tevreden bent over hoe je schrijft. Waarschijnlijk zelfs dan nog niet.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik ben het met Parachutes en Pythias eens.
    Schrijven, heel veel schrijven. Gewoon oefenen met hoe je schrijft, ik heb ook verhalen waarvan ik denk: Schreef ik echt zo?! Soms helpt het ook goed om even te kijken op sites zoals boekschrijven.nl (bijvoorbeeld), zodat zij een soort van voorbeeld kunnen geven. Natuurlijk moet je je eigen manier vinden van schrijven, maar oefenen helpt heel erg (; Je moet inderdaad wel geduld hebben, want je kunt niet zomaar ineens mooi schrijven. Het is oefenen en oefenen. (net zoals met tekenen!)


    It's never gonna happen, Guys.