• Ik ben op zoek naar een leuke peplum top, het liefst eentje in een Nederlandse winkel of site met niet al te veel verzendkosten (of de top zelf moet dan weer 'goedkoop' zijn) (: En hij hoeft me ook geen 60 euro te kosten, haha.

    Ik ben namelijk al een poos aan het zoeken, maar kan maar niks vinden, dus misschien dat jullie het tegengekomen zijn? En voor de goede orde, dit is een peplum top:




    Een soort rokje aan een wat strakker topje dus, ik vind het echt wel iets hebben, maar heb hem nog nergens echt goed gevonden.

    Ik heb online al gekeken bij;
    Zalando, Vero Moda, H&M, V&D, C&A, Mango, Only[/quolte]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maak er zelf eentje?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    H&M had er een paar volgens mij ! (:
    Succes !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Lupone schreef:
    Maak er zelf eentje?


    Ja nee dus..

    YourWolfLove schreef:
    H&M had er een paar volgens mij ! (:
    Succes !


    Hmm, niet op de online site :<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    H&M en Forever 21 hebben er een paar en pas zag ik er ook nog een bij de Newyorker.

    Deze misschien?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Deze misschien?


    Ja, die had ik ook al gevonden :Y) maar tis nog niet hét.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Google het?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Google het?


    Wat denk je dat ik al zo lang aan het doen ben? :') Ik ga 't echt niet vragen als ik zelf nog niet gezocht heb.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja, die had ik ook al gevonden :Y) maar tis nog niet hét.


    Klik.
    Klik.
    Klik.
    Klik.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:45 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    H&m heeft een hele mooie van wat zwaardere kwaliteit in het zwart, maar is een alleen winkelproduct. Toen ik hem laatst (anderhalve maand geleden) aankreeg van mijn shopping advisor was ie 30. En ik heb nog steeds spijt dat ik hem niet genomen heb, haha.

    Op de blog van Lifesplash zag ik een hele mooie staan die ze bij de Newy Yorker had gekocht
    Oh, en de forever21 had mooie(weet niet of ze nog in de collectie zitten:))


    The night is dark and full of terrors.

    Stormborn schreef:
    H&m heeft een hele mooie van wat zwaardere kwaliteit in het zwart, maar is een alleen winkelproduct. Toen ik hem laatst (anderhalve maand geleden) aankreeg van mijn shopping advisor was ie 30. En ik heb nog steeds spijt dat ik hem niet genomen heb, haha.

    Op de blog van Lifesplash zag ik een hele mooie staan die ze bij de Newy Yorker had gekocht
    Oh, en de forever21 had mooie(weet niet of ze nog in de collectie zitten:))


    Hmm, toch maar eens een H&M opzoeken, jammer dat we die hier niet in de stad hebben.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Klik.
    Klik.
    Klik.


    Die eerste is awesome, die had ik ook gevonden, de rest vind ik mweh :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Die eerste is awesome, die had ik ook gevonden, de rest vind ik mweh :p


    En de vierde?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    En de vierde?


    Ook erg nice! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Www.Romwe.com

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 20:10 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb er 1 met bloemetjes uit de h & m.


    Pretty is just a pretty word.