• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - iSkyscraper - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla




    Tinychat.

    I love you guys <3

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 20:31 ]


    Reality's overrated.

    nessje schreef:
    Snapt iemand de formule:
    S = v x t


    :8


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    :8


    Dat dacht ik dus ook vandaag, nou mag ik het s.o. morgen overdoen omdat ik een beetje ben staan bekvechten met de leraar + ik heb mijn blad leeg gelaten en gezegd dat hij het mag uitzoeken. Toen ben ik opgestaan en heb ik het lokaal verlaten.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus ook vandaag, nou mag ik het s.o. morgen overdoen omdat ik een beetje ben staan bekvechten met de leraar + ik heb mijn blad leeg gelaten en gezegd dat hij het mag uitzoeken. Toen ben ik opgestaan en heb ik het lokaal verlaten.


    Dat zou ook echt een actie voor mij zijn. Jammer genoeg helpt het bij mij meestal niet... Bij jou blijkbaar wel, I'm happy for you ;')


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    Dat zou ook echt een actie voor mij zijn. Jammer genoeg helpt het bij mij meestal niet... Bij jou blijkbaar wel, I'm happy for you ;')


    Eerste klas slijmer hier^^
    Het is het einde van het jaar, dus ga ik het laten merken ook;)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Eerste klas slijmer hier^^
    Het is het einde van het jaar, dus ga ik het laten merken ook;)


    Aan het eind van het jaar is het inderdaad nog belangrijker.


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    Aan het eind van het jaar is het inderdaad nog belangrijker.


    Hij kwam ineens zeggen; 'Hier is jullie s.o. ga maar maken.'
    Iedereen zijken dat het we het nog nooit gehad hadden, hij zeggen dat het onze schuld is.
    Iedereen roepen dat het lullig is, zegt hij dat we het morgen toch nog een keer gaan maken.
    Ik vragen of we in de repetitieweek ook zoiets krijgen, hij ja zeggen.
    "Dus u gaat het dan ook niet uitleggen en daarna roepen dat het onze schuld is?" Hij rood worden, iedereen klappen en joelen.
    'Maak het morgen maar opnieuw, maar nu proberen.' Ik zei dat het goed was en zetten mijn blaadje aan de kant. 'Klaar, snap er niks van.'
    Hij zeggen dat ik weg kon gaan. Sta ik op de gang roept hij me terug. 'Je had gelijk, nou op je plek zitten.'


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Hi. :3 Jullie spammen snel zeg. ;o


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Net was het drukker.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Hij kwam ineens zeggen; 'Hier is jullie s.o. ga maar maken.'
    Iedereen zijken dat het we het nog nooit gehad hadden, hij zeggen dat het onze schuld is.
    Iedereen roepen dat het lullig is, zegt hij dat we het morgen toch nog een keer gaan maken.
    Ik vragen of we in de repetitieweek ook zoiets krijgen, hij ja zeggen.
    "Dus u gaat het dan ook niet uitleggen en daarna roepen dat het onze schuld is?" Hij rood worden, iedereen klappen en joelen.
    'Maak het morgen maar opnieuw, maar nu proberen.' Ik zei dat het goed was en zetten mijn blaadje aan de kant. 'Klaar, snap er niks van.'
    Hij zeggen dat ik weg kon gaan. Sta ik op de gang roept hij me terug. 'Je had gelijk, nou op je plek zitten.'


    Oké, vaag. Maar je hebt inderdaad wel gelijk.


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    Oké, vaag. Maar je hebt inderdaad wel gelijk.


    In elk geval hielp het, net zoals vorige week bij bioxD


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    In elk geval hielp het, net zoals vorige week bij bioxD


    Nou, mooi dan.


    Reality's overrated.

    Like, ik heb een heel topic gemist... Heb ik iets belangrijks gemist?


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Ik heb pas geleden 3 topics gemist, so... :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Het gaat af en toe echt heel snel.


    Reality's overrated.

    nessje schreef:
    Snapt iemand de formule:
    S = v x t


    Natuurkunde?

    De t is van tijd, de v is van versnelling (toch?) en, crap, ik snap de formule wel, haha, heb je de bewoording en een som?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife