• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - iSkyscraper - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla




    Tinychat.

    I love you guys <3

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 20:31 ]


    Reality's overrated.

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Bij ons is het lesprogramma Engels gewijzigd en vanaf volgend jaar gaan ze dat toepassen; hierdoor wordt elke Havo-er opgeleid voor C1 en elke Vwo-er opgeleid voor C2. Je kan er zelf voor kiezen om examen te doen, maar dat hoeft niet.


    Ah okay. Not at us. :')

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 22:34 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga slapen, luf ya all.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Hey, ik ga me laptop dicht doen. Dit werkt totaal niet. Bahaha.
    Speak to you tomorrow I guess. Heel misschien straks nog. :')

    Bye Sweeties.


    Danmarks Dynamite.

    Donoghue schreef:
    (...)r

    Cambridge? Wich level? This year I did the FCE Exam, I passes with 78 procent. Right now, I have CAE Lessons c:


    Ik doe TweeTaling Onderwijs :'D In de vierde een CAE certificaat examen doen en in de zesde IB, International Baccalurate of zo x'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Ah okay. Not at us. :')


    Maar voorgaande jaren hoefde je ook geen toelatingsexamen te doen. Het grootste gedeelte haakte uit zichzelf af, een ander gedeelte zakte na een paar toetsen en elke keer bleef er een select groepje over die (bijna) allemaal slaagden.

    Alleen ik vind dit beleid vreselijk; het is goedkoper, maar de leerlingen die graag méér Engels willen, zijn de dupe. Ik wou godverdomme als sinds de 2e klas Engels Versterkt volgen als ik in de 4e klas zou zitten, maar die droom viel in duigen tijden een voorlichtingsavond voor de profielkeuze. Ik was echt boos. Ik snap ook wel dat het niet anders kan met alle bezuinigingen van het kabinet en de school, maar mijn motivatie voor Engels was weg. Ik stond altijd een 9,0 voor Engels of higer, maar nu doe ik er niets meer voor en sta ik een 7,5. Ik hoorde na lang zeuren en informeren van de week dat met de juiste cijfers en inzet ik na de 1e periode volgend jaar wellicht met extra lessen op kan gaan voor C2. Maar dan moet ik minimaal een 8,0 gemiddeld staan, dus volgend jaar ga ik vanaf de eerste les stampen wat er te stampen valt. Als ik het niet mag volgen, fuck, dan baal ik.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 22:40 ]

    Good evening. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Goedenavond!

    Wat is het CAE dan? Want dat examen doe ik volgend jaar. c: Ik slaagde gewoon met een B voor FCE. I was so proud


    Miep

    Essink schreef:
    Good evening. (:


    LIEKE!


    Miep

    Anouk, hoe ben jij eigenlijk columnist geworden?

    Gewoon Cambrigde Advanced English. We krijgen nu al Cambridge lessen ;D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Donoghue schreef:
    (...)

    LIEKE!


    ANOUKIE! Hoe is het? :-)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    iSkyscraper schreef:
    Anouk, hoe ben jij eigenlijk columnist geworden?


    Eh... Ze zochten columnisten, dan komt er altijd een topic op het forum van de mods. Je moest een proefcolumn schrijven, en insturen. Die gingen de crew (bèta's en mods die wilden geloof ik) nakijken, en dan komt er een top zoveel uitgerolt (stemmen). En toen ben ik uiteindelijk, samen met 5 anderen, op tweede kerstdag, columnist geworden c:


    Miep

    Essink schreef:
    (...)

    ANOUKIE! Hoe is het? :-)


    Mhuaa
    Ik heb het warm c: En de pww is niet leuk. Maar voor de rest wel oke. JIJ?


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    Eh... Ze zochten columnisten, dan komt er altijd een topic op het forum van de mods. Je moest een proefcolumn schrijven, en insturen. Die gingen de crew (bèta's en mods die wilden geloof ik) nakijken, en dan komt er een top zoveel uitgerolt (stemmen). En toen ben ik uiteindelijk, samen met 5 anderen, op tweede kerstdag, columnist geworden c:


    Oh, vandaar! Ik vroeg mij altijden af hoe dat ging, haha. Wel cool.