• Hallo lieve lezers,

Als iemand enorm veel tijd over heeft, of een klein beetje enorm veel, ik twijfel heel erg aan mijn verhaal en ik ben bang dat het onnoemelijk saai is. :$
    Redenen hiervoor zijn dat het me lijkt dat de hoofdstukken te lang zijn en dat er teveel details in staan.

Hier is een link naar mijn story, genaamd Lethalica
    http://www.quizlet.nl/stories/117843/lethalica/

Alvast bedankt,

Groetjes Adrime

P.S. Ik ben natuurlijk ook bereid iets terug te doen voor degenen die me geholpen hebben :)

"De hel, dat is de ander." - J.P. Sartre

Ik heb wel even tijd (:

16 - 09 - '17

Ik nam even een kleine blik in je hoofdstuk, en eigenlijk ziet het er prima uit. Echt lang vind ik het persoonlijk niet. Als je wilt, kan ik het wel doorlezen en tips geven?

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ik ben te lui om die hoofdstukken te lezen maar wat ik globaal zag, was dat de hoofdstukken niet te lang zijn. Ik houd juist van zulke lange hoofdstukken.

Pretty is just a pretty word.

Ik ben ergens over het midden van hoofdstuk één gestopt omdat ik niet zo graag hele lange hoofdstukken lees, maar er is helemaal niks mis met je story. Je hoeft niet onzeker te zijn, je geeft veel details, maar deze zijn niet saai dus je verhaal is helemaal niet saai of te lang.

16 - 09 - '17

Oké, ik ben blij dat de lengte in ieder geval meevalt.

@ Javert: dat zou ik heel erg waarderen.
    @ Sunshine: alvast bedankt
    @ Curlymonster: bedankt voor je reactie

:)

Tip #1: Als een nieuw karakter spreekt, begin een nieuwe lijn voor hun stukje dialoog. (Ik kan niet goed uitleggen. Voorbeeld:)
    "Mis je thuis al?" vroeg haar vader. [etc, al de tekst die hier hoort te staan]
    "Ja, een beetje." zei ze maar en ze keek weer terug naar de massa van bruin en groen voor haar.

Tip #2: Let up voor 'block descriptions'. Probeer niet alles in één paragraaf te beschrijven. Detail is goed, maar sprijdt het een beetje over het verhaal uit.

Tip #3: Bij het gebruik van een dialogue tag, gebruik je geen punt. ("Hello," she said - Het dikgedrukte is de dialogue tag.)
    Not: "Ik ga je missen, pap." wist ze nog net uit te brengen.
    Instead: "Ik ga je missen, pap," wist ze nog net uit te brengen.

Dat zijn de kleine dingen die mij opvielen, maar verder vind ik het best goed. Saai, don't think so.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Oke, bedankt, ik ga ermee aan de slag :)