Ik heb ruzie met mijn moeder. Ik ben met dansen verkeerd terecht gekomen en waarschijnlijk is mijn pols gekneusd. ik moet er nog mee naar de dokter. Eerst gaat mijn broer lopen zeiken omdat ik bepaalde dingen niet kan doen met mijn pols en dat ik me aanstel. Vervolgens na het eten vraagt mama of wij de was kunnen doen dus ik vroeg of ze dan wegging. Begint ze te schelden en te zeggen dat zij moet werken en dat ik niet zo lui moet doen maar ik vroeg het alleen. Vervolgens is ze boos omdat ik niet mee ging naar de winkel vanochtend om inkopen te doen voor mijn examenfeest. ik heb nog gezegd waarmee kan ik dan helpen want ik kan niet veel dragen maar ik heb ook gezegd dat als ze wou dat ik mee ging dat ze het moest zeggen. Uiteindelijk zegt ze dat ik maar een eind op moet rotten en niet meer naar beneden moet komen..
Wat moet ik nou doen, ik kan toch ook niets aan mijn pols doen? Ik ben er zo klaar mee, mijn broer wordt altijd voorgetrokken en hij scheld me altijd uit voor dikwijf, kutkind enz. Terwijl ze alle drie goed weten dat ik sinds vorig jaar gevoeliger geworden ben. Ik ben er zo klaar mee
Change is for weirdos ~ Niall Horan