• Vinden jullie deze story geloofwaardig eigenlijk?

    Ik vroeg het me eigenlijk af, vooral het momenteel laatste hoofdstukje met de brief ....

    Het verhaal bekijkt twee perspectieven. Het perspectief van Harry, die in de wereldberoemde band One Direction zit en het perspectief van Demi. Demi lijdt aan pancreatitis en heeft nog maar een maand te leven, enkel een geschikt pancreas kan haar helpen. Harry's leven dat perfect lijkt te zijn, wordt helemaal om gegooid door zijn broer die sterft. Hij kan het niet kroppen en wil stoppen met alles. Demi wordt hierdoor gered. Maar ze wil graag de familie ontmoeten, ze weet niet dat het de familie Styles is, dus ze schrijft een brief. Maar dat gooit alles pas echt om bij Harry. Vooral wanneer zijn ouders en zus besluiten het meisje te ontmoeten.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 9:07 ]

    Ik lees geen 1D normaal gesproken :3

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 21:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Topic gemeld. Ik heb zo mijn twijfels of het is toegestaan om mensen op te lichten voor kudo's. Gefeliciteerd, dit is de eerste keer dat iemand zo diep gezonken is :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Aquari schreef:
    (...)
    Perongeluk. Juist ja.

    Als jullie met niet geloven mij best, maar het was wel zo.

    Ik heb even vluchtig je laatste hoofdstukje doorgelezen en ik vind dat je erg goed schrijft.


    26 - 02 - '16

    Okammy schreef:
    Topic gemeld. Ik heb zo mijn twijfels of het is toegestaan om mensen op te lichten voor kudo's. Gefeliciteerd, dit is de eerste keer dat iemand zo diep gezonken is :Y)

    Het was echt perongeluk. Ik heb het ondertussen verandert.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 21:21 ]

    Alecia schreef:
    Ik heb even vluchtig je laatste hoofdstukje doorgelezen en ik vind dat je erg goed schrijft.

    Dank je. Iedereen zeikt maar door alsof zij nooit een fout maken. Het was perongeluk maar kom. Bedankt om je mening te geven.

    Hoort dit topic niet bij ,,Story problemen", aangeZien je vraagt of het geloofwaardig is. Wil je je story promoten - dus zonder hulp, alleen reclame - dan hoort net bij ,,Story promoten", though. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    Hoort dit topic niet bij ,,Story problemen", aangeZien je vraagt of het geloofwaardig is. Wil je je story promoten - dus zonder hulp, alleen reclame - dan hoort net bij ,,Story promoten", though. :Y)

    Owh ja oke dan hoort het bij problemen, kan ik dat nog veranderen?

    Jij bent in elk geval niet echt geloofwaardig, lol.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Owh ja oke dan hoort het bij problemen, kan ik dat nog veranderen?


    Nee, alleen Moderators en Administrators.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Huh? Het topic was toch gesloten?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het zou eigenlijk prettiger zijn als je hier gewoon zou vertellen waar het verhaal over gaat, dan kan iedereen meteen beoordelen of je verhaal geloofwaardig is of niet. Alleen de voorkant lezen waar alleen een gedicht staat trekt mij persoonlijk weinig aan. Daarbij lees ik geen 1D, maar ik weet dat Alecia een goede smaak heeft, dus ik geloof meteen dat je goed schrijft als zij dat zegt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    Het zou eigenlijk prettiger zijn als je hier gewoon zou vertellen waar het verhaal over gaat, dan kan iedereen meteen beoordelen of je verhaal geloofwaardig is of niet. Alleen de voorkant lezen waar alleen een gedicht staat trekt mij persoonlijk weinig aan. Daarbij lees ik geen 1D, maar ik weet dat Alecia een goede smaak heeft, dus ik geloof meteen dat je goed schrijft als zij dat zegt.

    Oke zal ik doen.

    Croyance schreef:
    Het zou eigenlijk prettiger zijn als je hier gewoon zou vertellen waar het verhaal over gaat, dan kan iedereen meteen beoordelen of je verhaal geloofwaardig is of niet. Alleen de voorkant lezen waar alleen een gedicht staat trekt mij persoonlijk weinig aan. Daarbij lees ik geen 1D, maar ik weet dat Alecia een goede smaak heeft, dus ik geloof meteen dat je goed schrijft als zij dat zegt.

    Zo heb het er bij gezet. Nu kunnen al die zeikerds van hierboven, zeggen wat ze willen, maar het draait echt om hun mening, niet om die kudo's. Mijn computer doet nogal raar en ik had dus blijkbaar de verkeerde link, als dit nog zou gebeuren heb ik gewoon liever dat ze het even vriendelijk melden.

    DIXONCIDER schreef:
    Jij bent in elk geval niet echt geloofwaardig, lol.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,