• Hey,

    Ik heb een vraagje; ik zou graag meer te weten willen komen over de boysband The Wanted. Nu ik vroeg me af of jullie me misschien meer informatie kunnen geven over deze 5 jongens :')
    Alvast bedankt :')

    Waarom haten ze 1D?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Waarom haten ze 1D?

    Omdat 1D tijdschriften enzo vaak halen en the wanted dus niet. In feite zijn ze jaloers op hun fame.


    -

    Verwelken schreef:
    (...)
    Omdat 1D tijdschriften enzo vaak halen en the wanted dus niet. In feite zijn ze jaloers op hun fame.
    Dat geloof ik niet. Hebben ze dat zelf gezegd?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Dat geloof ik niet. Hebben ze dat zelf gezegd?


    Ja, ik moet het artikel enzo wel opzoeken.


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Ja, ik moet het artikel enzo wel opzoeken.
    Ik heb net ook opgezocht. Er staat dat Zayn boos is omdat Max met Perrie flirte. En Max gaf hem een compliment over de singel Best song ever.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) Ik heb net ook opgezocht. Er staat dat Zayn boos is omdat Max met Perrie flirte. En Max gaf hem een compliment over de singel Best song ever.


    Ik wist niks over dat.
    Wel dat ze denken dat 'One Direction, eerder tijdschriften halen i.p.v hitlijsten.' Wat raar is, sinds 1D best veel hit hebben.


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Ik wist niks over dat.
    Wel dat ze denken dat 'One Direction, eerder tijdschriften halen i.p.v hitlijsten.' Wat raar is, sinds 1D best veel hit hebben.
    Is er een filmpje van?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Is er een filmpje van?


    Misschien. Ik ben zeker van een artikel. Ik probeer het al een hele tijd te vinden. No luck dus. :(


    -

    Ik weet wel dat Louis op twitter ruzie had met één van die gasten van The Wanted, ik weet alleen niet meer waar het over ging...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    I was like noooooo but then:

    Valentino schreef:
    Google.
    + They hate 1D

    And now I like 'em.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Valentino schreef:
    Ik weet wel dat Louis op twitter ruzie had met één van die gasten van The Wanted, ik weet alleen niet meer waar het over ging...


    Ik heb het even opgezocht: Klik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Stabiae schreef:
    (...)

    Ik heb het even opgezocht: Klik.
    Dan nog vind ik het Louis schuld. Hij roept toch niet in een van zijn concerten : Wie vind the wanted leuk boee?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) Dan nog vind ik het Louis schuld. Hij roept toch niet in een van zijn concerten : Wie vind the wanted leuk boee?

    Ach ja, 1D kan nogal kinderachtig reageren op Twitter... Niet dat TW dat niet doet, maar goed. Beiden zijn het een stel kleuters. :')


    Take me to wonderland