• Hellow mensjes,

    Ik zoek filmpjes of gifs waar je stalkers tegenkomt of mensen die gestalkt worden. Of films die over stalking gaan.
    Als je een ideetje hebt, laat maar weten.

    Limits schreef:
    (...)
    Cyberbully?

    Yush.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Yush.


    Lol, ik bedoelde eigenlijk de film cyberbully ^^

    Limits schreef:
    (...)
    Lol, ik bedoelde eigenlijk de film cyberbully ^^

    O, hahaha. Didn't know that.
    Even trailer gekeken, maar ik weet niet of die film het is. Volgens mij was het een donkerharig meisje en die knipte vervolgens daardoor haar haren af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    O, hahaha. Didn't know that.
    Even trailer gekeken, maar ik weet niet of die film het is. Volgens mij was het een donkerharig meisje en die knipte vervolgens daardoor haar haren af.


    Nog ideetjes want ik vind niet echt wat ik zoek xd

    À la folie... pas du tout, misschien? Had het laatst bij frans gezien en de hoofdrol speelster is echt gek.
    Hier is een omschrijving van de film, het is zo geschreven dat de plot twist niet verklapt word.

    Angelique (Audrey Tautou) wordt verliefd op dokter Loïc (Samuel Le Bihan), waarvan de kijker te weten komt dat hij getrouwd is met Rachel (Isabelle Carré). Niettemin lijkt Angelique niets dan goeds te wachten te staan. Het weer is mooi, haar schilderkunst succesvol en Loïc heeft tijd te over voor haar. Maar wanneer hij steeds maar weer niet op komt dagen op hun afspraakjes, wordt Angelique steeds somberder. Er beginnen vreemde ongelukjes te gebeuren met mensen die tussen haar en Loïc dreigen te komen. Wanneer hij weer niet op komt dagen wanneer ze op het vliegveld zit te wachten om er samen vandoor te gaan, breekt er iets. Angelique vertrekt naar huis om daar een einde aan haar leven te maken.

    Halfweg de speeltijd, begint de film opnieuw. Vanaf hetzelfde beginpunt krijgt de kijker het verloop van het verhaal nogmaals te zien, maar nu vanuit de ogen van Loïc. Veel zaken staan er heel anders voor dan de kijker dacht te weten. Loïcs zwijgzaamheid en veelvoudige afwezigheid blijken begrijpelijker dan tot dusver leek.

    Hier is een trailer en als je de film wilt kijken heb ik hier een versie met Engelse ondertiteling, klik


    We're all mad here. ~Cheshire

    Dank je, maar ik heb nog steeds niet echt gevonden wat ik zoek xd

    ....

    Je mag niet bumpen.:')
    Ik heb geen idee.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Pretty Little Liars. *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Pretty Little Liars. *O*

    Dank je!!!