Titel verhaal: Softly Into Me // Liam James Payne.
Korte samenvatting: Beschrijving verhaal: A. was het populairste meisje van de klas, de school en zelfs het dorp. Net als vele jongens had Liam Payne altijd al een oogje op haar. Ook zij wist dat hij een dikke crush op haar had. Maar na één keer het bed gedeeld te hebben bestond hij niet meer voor haar. Ze kreeg een relatie met de beste voetballer van het dorp. Liam zijn hoop was vergaard.
Toen A. een half jaar later niet meer op school kwam en ook van de voetballer geen spoor meer te vinden was gingen er allemaal geruchten te ronde. Haar vader deed alsof ze nooit had bestaan.
Met de loop van de tijd werd het steeds minder belangrijk waar ze nou was, iedereen dacht dat ze met de voetballer was vertrokken. Alleen Liam bleef de ijdele hoop houden haar ooit nog te zien.
Maar wat nou als die hoop niet voor niks blijkt? Wat nou als hij haar op een dag toevallig tegenkomt? Maar het meisje is niet meer wie ze was. En hoewel zij hem zo ver mogelijk op afstand wilt houden begint Liam steeds meer naar haar te verlangen.
*One Direction doesn't excist.
*16+, I don't warn.
*A little bit badboy Payne.
Je kunt A. trouwens gewoon Aurrisea noemen haha.
Sfeer: Nou het is zo'n echt 16+ verhaal, maar heeft ook met het straatleven enzo te maken. (Hij vind Aurrisea bij een groep hangjongeren.)
Liedje: Kijk maar wat er bij past. Maar het moet instrumententaal zijn als het ware. Dus zonder zingend persoon erbij... (Ik ben het goede woord even kwijt...) (Behalve als heet heel goed past haha.)
Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Nou, een beetje als in de beschrijving.
Evt. al een paar youtube filmpjes: Heb ik niet Sorry.
Evt. ideeën voor de trailer: Jupps, gewoon iets als de beschrijving en tja uhm, dus van die stukjes waarvan je weet dat het van die 16+ stukjes zijn (Haha, slecht Nederlands, maar je snapt wat ik bedoel toch?) Voor Aurrisea (A. dus. Noem haar alsjeblieft gewoon Aurrisea in de trailer.) een heel knappe brunette het liefst haha. Het liefst met krullend haar. Liam spreekt voor zich. De rest van 1D ook als je ze wilt gebruiken. Er word ook veel gebruik gemaakt van flashbacks, dromen en forwards. Nou ja, als je meer wilt weten moet je het maar vragen
Euhm, het verhaal zelf word vanuit Liam en Aurrisea geschreven. Om het hoofdstuk in 'Past' en 'Today'. Nou ja, zie maar
(Het verhaal is nog niet geactiveerd, ik ben vooruit aan het schrijven. Als je meer informatie nodig hebt. (Wat waarschijnlijk zo is) moet je me maar waarschuwen.)
[ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 14:58 ]
Reality's overrated.