Verloren vriendschap Niemand heeft mij zo gekend, zoals jij dat eens deed. Je wist alles over mij te vertellen, niets dat je niet weet. Ik kende jou als geen ander, van binnen en van buiten. We hoefden niets te zeggen, niet te schreeuwen, niet te fluiten. Ik wist het antwoord toch wel, ik snapte het gevoel. Het was niet moeilijk te begrijpen, we kenden elkaars einddoel. We hebben altijd al geweten, spreek je frustraties uit. Laat je emoties vloeien, we helpen elkaar eruit. Ik kon in je huid kruipen, aanvoelen wat je dacht. Ik wist het altijd te begrijpen, geen gedachte onbedacht. Jij kon mij omkeren, van binnenstebuiten uit. Je wist het allemaal, al kwam ik er zelf niet voor uit. We voelden elkaar aan, we hebben jaren geoefend. We wisten de snaren te raken, we hebben ze allemaal beoefend. Ik kan je horen, zien en ruiken, ik kan je lach nog steeds horen. Je frustraties nog begrijpen, jij zal me altijd blijven bekoren. Niet mijn beste gedicht, lol. Klik op de tekst voor de link.
Verloren vriendschap Niemand heeft mij zo gekend, zoals jij dat eens deed. Je wist alles over mij te vertellen, niets dat je niet weet. Ik kende jou als geen ander, van binnen en van buiten. We hoefden niets te zeggen, niet te schreeuwen, niet te fluiten. Ik wist het antwoord toch wel, ik snapte het gevoel. Het was niet moeilijk te begrijpen, we kenden elkaars einddoel. We hebben altijd al geweten, spreek je frustraties uit. Laat je emoties vloeien, we helpen elkaar eruit. Ik kon in je huid kruipen, aanvoelen wat je dacht. Ik wist het altijd te begrijpen, geen gedachte onbedacht. Jij kon mij omkeren, van binnenstebuiten uit. Je wist het allemaal, al kwam ik er zelf niet voor uit. We voelden elkaar aan, we hebben jaren geoefend. We wisten de snaren te raken, we hebben ze allemaal beoefend. Ik kan je horen, zien en ruiken, ik kan je lach nog steeds horen. Je frustraties nog begrijpen, jij zal me altijd blijven bekoren.
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
I like it!!
-
Bedankt!
Weeral mooi. Je schrijft mooie gedichten. (:
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
FloraBunce schreef: Weeral mooi. Je schrijft mooie gedichten. (:
Prachtig. :]
A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.
Thanks!
Krachtig. Echt mooi!
You're Somebody's Hero ~ by me.
Heel erg mooi!
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."
True
"Your life. Your choice. Think about what you want."
Thaaaaanks! (:
Mooi gedicht! (:
16 - 09 - '17