• Join us:
    Berna - Exit - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Ness - nessje - 23 september
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Nikki - Malfie - 3 november
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Sempra - 7 maart

Shipnames:

Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn

[ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 13:46 ]

Reality's overrated.

Karev schreef:
    (...)
    Awh. Zou ik mogen vragen wat de reden is? Je hoeft het niet te vertellen hoor. ;3

Eerst voor mijn diabetes maar nu moet ik tot ik naar een soort gekkenhuis kan omdat ze vinden dat ik niet spoor ik mijn hoofd. Awesome of niet. *sarcasm all the way* En ik moet steeds typen op een iPad en dat gaat niet altijd goed.

×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

InsaneMe schreef:
    (...)
    Eerst voor mijn diabetes maar nu moet ik tot ik naar een soort gekkenhuis kan omdat ze vinden dat ik niet spoor ik mijn hoofd. Awesome of niet. *sarcasm all the way* En ik moet steeds typen op een iPad en dat gaat niet altijd goed.

Ik zit nu ook op de Ipad, hehe. Awh, that sucks. Pff, die mensen sporen zelf niet in hun hoofd.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Karev schreef:
    (...)
    Hehe.

En gewoon iedereen uit mijn klas zegt dat ik hem leuk vindt. Zelfs mijn vrienden hadden me een keer achtergelaten met hem, terwijl hij me letterlijk wilde vermoorden.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Karev schreef:
    (...)
    Ik zit nu ook op de Ipad, hehe. Awh, that sucks. Pff, die mensen sporen zelf niet in hun hoofd.

Daarbij heb ik constant ruzie met mijn "vader" waardoor ik hem misschien 1 keer per week zie en mijn broertje heb ik sws maar 3 keer gezien de afgelopen 3 weken.

×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

Kennen jullie Hazza's lied al?

InsaneMe schreef:
    (...)
    Daarbij heb ik constant ruzie met mijn "vader" waardoor ik hem misschien 1 keer per week zie en mijn broertje heb ik sws maar 3 keer gezien de afgelopen 3 weken.

Awh, het zit je allemaal niet mee. :c
    Als ik naast je zou zitten zou ik je een hele dikke knuffel geven. ;3

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Danmarks Dynamite.

InsaneMe schreef:

Ja. Marlijn moest me opvegen van de grond, aangezien ik gesmolten was van zijn stem.
    Marlijn is mijn zusje, tweelingzus.

Maliksch schreef:

Is dat Ryan Newman van Zeke and Luther? O.o

I don't want you to die, I want you to suffer.

InsaneMe schreef:

Yes..

Danmarks Dynamite.

Curlies schreef:
    (...)

Is dat Ryan Newman van Zeke and Luther? O.o

wow shit, but no. Het's gewoon een fan volgensmij hoor !

Danmarks Dynamite.

Wat een jongensnaam..

Danmarks Dynamite.

InsaneMe schreef:

Jap, and it scared me. Serieus. Ik bedoel, zo'n nummer is wel de 'eerste stap' tot uit elkaar vallen als groep.

Reality's overrated.

Maliksch schreef:
    (...)

Yes..

Vond je het niet mooi?

Lake schreef:
    (...)

Jap, and it scared me. Serieus. Ik bedoel, zo'n nummer is wel de 'eerste stap' tot uit elkaar vallen als groep.

Hier had ik nog niet aan gedacht. :c