Ik zoek nog stories om te lezen!
Meer in de richting van fantasy, drama en zo van die dingen. Geen fanfictions, als er iets is dat ik haat, dan zijn het fanfictions (Ja, dus ook mijn eigen Lonely Fairytale ) Maargoed, ik zoek dus iets met onbekende personen en als jij een story hebt waarvan je denkt dat ik hem wel fijn ga vinden: Zet hem hier beneden!
Zelf ben ik ook pas nog een nieuwe story begonnen. En aangezien ik van mezelf weet dat als ik het niet online zet ik er een tijdje aan werk en het dan gewoon vergeet, kom ik hem dus hier even presenteren. (Sorry voor mijn niet zo heel erg geweldige samenvatting, ik kan er niet aan doen )
Winter Falls, of She's Dancing Alone, zoals ik het eerst wou noemen.
Het is geïnspireerd door de Fallen serie, die geschreven is door Lauren Kate. Hoewel haar karakters en verhaallijn hier helemaal niets mee te maken gaan hebben, zullen er wel gelijkenissen zijn. Zoals bijvoorbeeld de gevallen engelen en hun keuze tussen de Troon en Lucifer. De verkondigers zullen er ook zijn, misschien zelfs weegschaalengelen en/of verschoppelingen.
Mooi aan dit verhaal is dat ik het liever zou willen lezen in plaats van schrijven en ik het dus onmogelijk hier kan samenvatten, want ik zit nog maar net op de eerste pagina.
Drama, Fantasy, Romantiek
Nederlands geschreven
Geïnspireerd door Lauren Kate
En nog even de link hier!
[ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 22:00 ]
And the funny thing is, she doesn't have a cat