• Ja, ik moet dus een folder maken voor school. Ik heb het dus met word geprobeerd maar het wilde niet zoals ik wilde. Toen heb ik even gekeken bij de sjablonen en daar zat wel een folder tussen maar die was niet geschikt, tot mijn grote spijt.

    Dus heeft iemand ideeën of tips hoe ik een mooie folder kan maken?


    Physics is awesome

    Moet het via de computer? Wij deden het gewoon met de hand.

    Sempra schreef:
    Moet het via de computer? Wij deden het gewoon met de hand.


    Ja, volgens mij moet het wel met de computer.


    Physics is awesome

    Het is een kwestie van goed inschatten en aan beide kanten kopieren en dan vouwen.


    -

    Wrennah schreef:
    Het is een kwestie van goed inschatten en aan beide kanten kopieren en dan vouwen.


    Aan beide kanten kopieren?:S


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Aan beide kanten kopieren?:S


    yup, zo hebben wij mijn moeder en ik ipv mijn groep het gedaan in elk geval. Het resultaat was mooi.Maar dat was iets van 4 jaar geleden.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 17:23 ]


    -

    Word, papier horizontaal doen en dan de marges aanpassen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wrennah schreef:
    (...)

    yup, zo hebben wij mijn moeder en ik ipv mijn groep het gedaan in elk geval. Het resultaat was mooi.Maar dat was iets van 4 jaar geleden.


    Maar dus de tekst kopieren? Want ik snap niet echt wat je bedoelt en ik voel mij nu niet zo slim.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Maar dus de tekst kopieren? Want ik snap niet echt wat je bedoelt en ik voel mij nu niet zo slim.


    Wat curlies zeg.
    *ik bedoel t tekst printen aan beide kanten.
    dan heb je aan t binnenkant informatie en aan het buitenkant plaatjes ofzo.
    Maar voor alle duidellijkheid: aan de ene kant alleen informatie en aan de andere kant foto's. Maar dat doe je dus als je alles in 3 gaat vouwen.
    voor zo'n resultaat dus


    -

    Publisher. Dat programma staat op veel computers al standaard en werkt ideaal voor dingen zoals folders. Ook meerdere malen zelf gebruikt.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Wrennah schreef:
    (...)

    Wat curlies zeg.
    *ik bedoel t tekst printen aan beide kanten.
    dan heb je aan t binnenkant informatie en aan het buitenkant plaatjes ofzo.
    Maar voor alle duidellijkheid: aan de ene kant alleen informatie en aan de andere kant foto's. Maar dat doe je dus als je alles in 3 gaat vouwen.
    voor zo'n resultaat dus


    Ah, op die fiets.


    Physics is awesome

    Zoek op flyer template en gebruik indesign, als je dat hebt XD.
    Lolderp.


    No growth of the heart is ever a waste

    Curlies schreef:
    Word, papier horizontaal doen en dan de marges aanpassen.


    Oké, ik denk dat ik eerst publisher ga proberen. Mocht dat niet lukken dan ga ik het blaadje liggend maken en de marges aanpassen.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Oké, ik denk dat ik eerst publisher ga proberen. Mocht dat niet lukken dan ga ik het blaadje liggend maken en de marges aanpassen.


    + Kolommen maken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zou Publisher proberen, dat werkt geweldig en mensen zijn altijd helemaal onder de indruk als je het gebruikt. Zo heb ik een keer een negen gekregen voor een Franse poster, puur omdat het een prachtige poster was :')


    From these ashes, I will rise

    Threnody schreef:
    Ik zou Publisher proberen, dat werkt geweldig en mensen zijn altijd helemaal onder de indruk als je het gebruikt. Zo heb ik een keer een negen gekregen voor een Franse poster, puur omdat het een prachtige poster was :')


    Zit dat bij word? Want ik heb het volgens mij als download gezien.


    Physics is awesome