• Hallo allemaal :3
    Bij mij staat bij het kopje 'mijn profiel' de melding dat ik 13 ongelezen pb's heb, maar wanneer ik naar mijn privé-berichten ga, staan die er niet bij: in mijn privé berichten staan dus alleen maar oudere pb's die ik eerder al gezien had. Maar toen ik keek bij de stories en topics waar ik een abo op genomen heb, zag ik dat daar wel nieuwe dingen gepost zijn, maar om de één of andere reden heb ik de pb's daarvan dus niet ontvangen... Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het op kan lossen?
    Edit: Ik zag net dat meerdere mensen dit probleem hebben en er al meerdere topics over zijn -.- Hopelijk wordt het snel opgelost c:

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 15:53 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Hier waren net ook al twee andere topics over gemaakt. ^^
    Het is iets met de database, als ik het goed begrijp. Rutger werkt eraan en heeft hier gereageerd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kijk eerst maar even in het fourum actieve topics voordat je een topic aanmaakt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ja, sorry, dat zag ik inderdaad net ook, ik ben dus niet de enige met dit probleem. Hoop dat het snel opgelost wordt c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    DamnBieber schreef:
    Kijk eerst maar even in het fourum actieve topics voordat je een topic aanmaakt.

    Chill. :') Dat lijstje daar veranderd continu en daarbij zit er weinig tijd tussen de topics. Forum*

    Ik heb er overigens geen last van.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wis alles eens, het kan zijn dat je nog oude berichten hebt op oude pagina's die je nog nooit geopend hebt?...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik sluit deze, Rutger heeft in het andere topic gereageerd: Klik


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Younique schreef:
    Wis alles eens, het kan zijn dat je nog oude berichten hebt op oude pagina's die je nog nooit geopend hebt?...

    Dat kan niet, want ik kan alleen de eerste pagina van mijn pb's zien. De andere pagina's zijn gewoon leeg :'D Dus ik denk dat het gewoon een foutje is in de database ofzo...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood