• Hier kwam Alecia voor in de plaats. Alecia is de voornaam van P!nk. Wat vinden jullie ervan? En wat betekend jouw username?


    26 - 02 - '16

    Ik haar voornaam ook niet, maar ik vind 'm heel leuk. (:
    Melieke is een soort van shipname voor Melissa & Lieke.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nice !

    Die van mij is een samenstelling van de woorden 'you' en 'unique' wat betekent you are unique=jij bent uniek.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ah, dit wordt wennen, maar een leuke username!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    P!NK <3.

    Die van mij is Appa van ATLA.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bedankt allemaal (:


    26 - 02 - '16

    Me likey Erieka :Y)

    Mijn naam, Scorpia, komt van het woord Scorpius wat 'Schorpioen' betekent. In welke taal weet ik niet zo precies, maar ik denk Latijn :')


    Some people are art and do art at the same time

    Wauw, mooi!

    Die van mij komt van beasty Franse voetballer Franck Ribéry die uitkomt voor Bayern München.


    ars moriendi

    Alecia Beth Moore, toch?
    I truly like it, because I love Pink!


    Bad decisions make good stories.

    AvatarKyoshi schreef:
    Ah, dit wordt wennen, maar een leuke username!


    Dit + mijn username komt van een spreuk uit Harry Potter: sectumsempra.

    Leuke naam. Mijne komt van de BBC serie Merlin.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    het was te verwachten!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Awh, deze vind ik leuk. Mijn nieuwe username is een hele knappe chirurg in de serie Grey's anatomy.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dankjulliewel allemaal C;


    26 - 02 - '16

    Nice!

    Taiteilijan is Fins voor artiest, ik heb het afgekeken van het nummer Kuolema tekee taiteilijan van Nightwish, mijn favoriete band. Kuolema tekee taiteilijan betekent Dood maakt een artiest en ik vind dat een heel mooie uitspraak, omdat je er zoveel omheen kunt bedenken en het zoveel betekenissen kan hebben.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Nice!

    Taiteilijan is Fins voor artiest, ik heb het afgekeken van het nummer Kuolema tekee taiteilijan van Nightwish, mijn favoriete band. Kuolema tekee taiteilijan betekent Dood maakt een artiest en ik vind dat een heel mooie uitspraak, omdat je er zoveel omheen kunt bedenken en het zoveel betekenissen kan hebben.


    Nice en true


    26 - 02 - '16