• Join us:
    Berna - Exit - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Danosaur - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Ness - nessje - 23 september
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Nikki - Malfie - 3 november
    Noek- Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe
    Amber - Sempra - 7 maart



    Shipnames:
    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 juni 2013 - 18:56 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    oké people.. ik moet jullie iets vertellen, en jullie gaan me haten, maar daar heb ik al een oplossing voor..


    Wat is er? :'O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)
    Ik kijk morgen na school even bij de Primera. Maar ik moet óók al plakgum halen en de poster bij Claire's. Maar plakgum hoeft niet per sé, want er gaan heel veel posters van mijn kast af die er net op zijn geplakt, want ik wil één thema; dat oogt wat rustiger. :'D Ik houd van doorpakken met sit soort projecten van decoreren. Mijn beste vriendin's kamer heb ik qua posters ook overhoop gehaald - ze is een diehard Directioner, en haar kamer hing en hangt vol met One Directions-posters - aangezien dat ons lang verwachte project was. c: Alles hing heel erg door elkaar, beetje zooierig etc. Dus we hebben kapotte posters geëlimineerd, uitgezocht welke werden opgehangen, tijdschriften uitgeplozen naar alles van fandoms wat ze leuk vond (én ik leuk vond, yesh) en toen zijn we bezig gegaan. Nou ja ik, want ze weet dat ik dit geweldig vind om te doen, haha, en zij vindt het best. Dus haar kast is nu af met een collage van Justin Bieber, One Direction, plaatjes, Quotes etc. Echt super vet, en we gaan nog balken doen, kastjes, zijkanten van kastjes. Allemaal netjes als een collage. Daarna ga ik foto's maken voor mijn portfolio voor de kunstacademie waar ik heen wil. :'D


    Ik wil die foto's wel zien, lijkt me super chill !


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Ik wil die foto's wel zien, lijkt me super chill !


    We gaan na mijn toetsweek en/of tijdens de zomervakantie verder met haar kamer. Het werd erg vet en als het klaar is, zal ik foto's posten. Mijn kamer is waarschijnlijk eerder af, sowieso mijn deur binnenkort en dan maak ik een foto. :'D Ik heb bij Claire's vandaag een postertijdschrift gekocht, dus het grootste gedeelte hangt daarvan vol, en nog vijf andere posters en plaatjes. Mijn kastdeur hangt nu nog vol met van alles, maar dat wil ik weghalen wn laten plaatsmaken voor One Direction. Alleen ik werk in thema en verzamelen duurt helaas lang, dus die kastdeur gaat nog wel even duren. Vooral ivm met het collage-idee en eventueel gebruik van stanleymesje om de overgangen mooier te maken. Maar dat zal wel niet gaan, want dat moe ik posters gaan verdelenin drie. :Y)

    Ik vind decoreren echt mega awesome,ik ben altijd met dit soort dingen bezig. Ik werk daardoor dus ook in thema's. Ik heb dus Hollywood Heights-posters (4) ook systematisch bij elkaar opgehangen, ook Demi Lovato, Beautiful Creatures etc. Maar ik vind het te rommelig in vergelijking met mijn deur omdat ik een vreselijke perfectionist ben. Daarom ben ik ook 7 uur bezig geweest met verdorie een kast decoreren X'D.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    We gaan na mijn toetsweek en/of tijdens de zomervakantie verder met haar kamer. Het werd erg vet en als het klaar is, zal ik foto's posten. Mijn kamer is waarschijnlijk eerder af, sowieso mijn deur binnenkort en dan maak ik een foto. :'D Ik heb bij Claire's vandaag een postertijdschrift gekocht, dus het grootste gedeelte hangt daarvan vol, en nog vijf andere posters en plaatjes. Mijn kastdeur hangt nu nog vol met van alles, maar dat wil ik weghalen wn laten plaatsmaken voor One Direction. Alleen ik werk in thema en verzamelen duurt helaas lang, dus die kastdeur gaat nog wel even duren. Vooral ivm met het collage-idee en eventueel gebruik van stanleymesje om de overgangen mooier te maken. Maar dat zal wel niet gaan, want dat moe ik posters gaan verdelenin drie. :Y)

    Ik vind decoreren echt mega awesome,ik ben altijd met dit soort dingen bezig. Ik werk daardoor dus ook in thema's. Ik heb dus Hollywood Heights-posters (4) ook systematisch bij elkaar opgehangen, ook Demi Lovato, Beautiful Creatures etc. Maar ik vind het te rommelig in vergelijking met mijn deur omdat ik een vreselijke perfectionist ben. Daarom ben ik ook 7 uur bezig geweest met verdorie een kast decoreren X'D.


    Ik ben ook zo met mn posters. Allemaal goed naast elkaar. Maar niet zo erg ! HAHAHA.
    Veel succes iig. c:


    Danmarks Dynamite.

    euhh.. kijk, iedereen kent me als dat kinderachtige kind.. maar dat ben ik niet. misschien ben ik wel kinderachtig, maar hoe ik me hier laat zien klopt niet. ik weet dat jullie me al niet mogen, gewoon omdat ik me dom voordoe, en dit gaat het er niet beter opmaken.. toch wil ik dat jullie weten dat ik in het echt heel anders ben. dingen zijn serieuzer en mensen zijn anders. ik haat mezelf omdat ik loog, maar hier had ik mijn redens voor.. één van die redens was omdat ik bang was, ik dacht dat jullie me weg zouden doen. een andere was dat ik het gewoon niet kon, ik kan moeilijk zeggen dat ik lieg over hoe ik ben.. maar ik moet het nu echt tegen jullie zeggen..

    hoe dan ook, ik wil dat jullie weten dat dit waarschijnlijk mijn laatste topic is en dat ik hierna wegga uit de groep..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Wat voor lange gesprekken zijn dat hier. D:
    Hoi nieuwe mensjes, ik ben Melissa en ik heb nu examens waardoor ik dood ben. Dat is het belangrijkste dat je momenteel moet weten. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    nessje schreef:
    euhh.. kijk, iedereen kent me als dat kinderachtige kind.. maar dat ben ik niet. misschien ben ik wel kinderachtig, maar hoe ik me hier laat zien klopt niet. ik weet dat jullie me al niet mogen, gewoon omdat ik me dom voordoe, en dit gaat het er niet beter opmaken.. toch wil ik dat jullie weten dat ik in het echt heel anders ben. dingen zijn serieuzer en mensen zijn anders. ik haat mezelf omdat ik loog, maar hier had ik mijn redens voor.. één van die redens was omdat ik bang was, ik dacht dat jullie me weg zouden doen. een andere was dat ik het gewoon niet kon, ik kan moeilijk zeggen dat ik lieg over hoe ik ben.. maar ik moet het nu echt tegen jullie zeggen..

    hoe dan ook, ik wil dat jullie weten dat dit waarschijnlijk mijn laatste topic is en dat ik hierna wegga uit de groep..


    Waar gaat dit over? D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Even kijken of dit niet beter is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jep, veel beter. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Waar gaat dit over? D:


    nou.. ik ga weg..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heb er al op gereageerd, dus ga dat hier niet nog een keer doen..
    - Toch vind het jammer -


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    - Amber + Niall = Namber ?
    Kayleigh + Niall = Nayleigh/Kiall
    - 21 Januari ---> Kayleigh.

    Die moeten nog op de lijst. c;
    - ik blijf het gewoon herhalen. hahaha -


    Oeh, iemand die één dag voor mij verjaart. :D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    nessje schreef:
    (...)

    nou.. ik ga weg..


    Waarom zou je weggaan?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Waarom zou je weggaan?


    Omdat ze tegen ons heeft 'gelogen'
    - oh, pff. idec. but oké.-


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Omdat ze tegen ons heeft 'gelogen'
    - oh, pff. idec. but oké.-


    Uh? Wanneer dan?
    - Ik heb echt iets gemist -


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.