• Hallo mensjes!

    ik heb een dilemma, ik werd net meegevraagd op een vakantie.
    Alleen het probleem is dat het al morgen is :S
    Maar het is dan in Texel, en we gaan met een groep van ongeveer 12 mensen.
    Ik zou dan met mijn vriend meegaan, en bij hem in bed slapen.
    Maar heb nu dus te horen gekregen dat hij dan ook bij een vriend van hem een nachtje slaapt en ook bij een kindje van een vriend van hem omdat hij het al lang gevraagd had.
    En dat hij ook z'n eigen ding wil doen, dus niet steeds dingen met mij kan doen (wat ik ook snap, i.v.m. dat ook onze vrienden mee gaan).

    Alleen toen ik het aan hem vroeg zei hij; Ja het lijk me leuk als je mee gaat, maar snap wel dat ik dan ook andere dingen ga doen omdat ik ervan uit ging dat je niet mee ging.

    Ik heb echt een dubbel gevoel, ene kant zou ik super graag mee willen omdat ik dan ook me vriend wat langer kan zien, ik er even lekker tussenuit ben en ook voor de gezelligheid!
    Maar aan de andere kant ben ik ook bang dat als me vriend met 'te weinig aandacht' geeft aan me, dat ik geïrriteerd raak en er ruzie komt.
    Ik weet even niet wat ik moet doen..


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Hm, als er twaalf mensen zijn kan je toch net zo goed nieuwe vrienden maken? :Y)

    Je vrienden zijn er toch ook bij? Je kan niet echt verwachten dat je vriendje 24´-7 bij je is.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Je vrienden zijn er toch ook bij? Je kan niet echt verwachten dat je vriendje 24´-7 bij je is.


    Nee, dat zeg ik ook net ik snap ook wel dat hij met z'n vrienden wil zijn en dingen ermee wilt doen.
    Maar het zijn wel onze vrienden, maar ik ken hun via mijn vriend en zie hun dus ook niet zo vaak.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dat is inderdaad een lastige beslissing!
    Maar als je van te voren al weet dat je vriend hoogst waarschijnlijk niet veel aandacht aan je zal besteden is het misschien beter om thuis te blijven. Het is ook niet fijn als je je heel de dag zit te ergeren en dat er uiteindelijk ruzie komt.
    Ik snap dat het leuk en gezellig is, maar als je zulke dingen van te voren al weet komen ze meestal uit (dat is mijn ervaring bij mezelf, maar ook bij vrienden van me) en is het niet meer leuk natuurlijk.
    Dit is wat ik zou doen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eh, je sterft niet als je meer dan een meter weg gaat van je vriend/vriendin/man/vrouw/anderesoortpartner of als je een dagje alleen wat gaat doen. Dat geld ook op vakantie! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nou ja, als die andere mensen gewoon vrienden van je zijn, vermaak je je vast wel.
    Aan de andere kant, Texel is echt ontiegelijk saai eiland (cat).


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    Nou ja, als die andere mensen gewoon vrienden van je zijn, vermaak je je vast wel.
    Aan de andere kant, Texel is echt ontiegelijk saai eiland (cat).


    Haha, dat had ik dus ook al gehoord!
    Maar als je vaak met een koppel gaat is dat nog wel hartstikke leuk!


    "Don't look back, you're not going that way."

    Mja, het is een afweging die je zelf moet maken. Wil je het 'risico' lopen niet alle aandacht te krijgen, maar er wel even lekker tussen uit te zijn? Vooral gaan dan! (:


    Bad decisions make good stories.

    Ik zou het gewoon doen. Er zijn genoeg vrienden om je heen en de dagen dat je met je vriendje bent daar kan je je alleen op verheugen!:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    zie het positieve ervan in:) ga gewoon en maak lol, praat ook is met andere mensen en zoals er al word gezecht maak nieuwe vrienden. geniet er gewoon van.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Wacht even; je zegt dat het probleem is dat het morgen al is, en vervolgens zeg je eigenlijk dat het probleem is dat je vriend ook eigen dingen wil doen.

    Listen up, ik zou gewoon gaan, lol maken en mensen leren kennen. Op vakantie gaan met een groep is gezellig en je vriend zal echt wel tijd voor jou vrijmaken. Doet hij dit niet, ach, dan kan je hem toch nog altijd rustig aanspreken. (:


    We need a bigger boat.