• Zojuist heeft Rafael Nadal voor de achtste keer Roland Garros gewonnen, hierdoor is hij de eerste man die acht keer dezelfde Grand Slam wint. Hij versloeg zijn landgenoot David Ferrer, die zijn eerste finale op Grand Slam speelde, met 6-3 6-2 6-3 na iets meer dan twee uur.



    Tsja, ik blijf het elke keer dat hij wint geweldig vinden en ik was ook erg onder de indruk van Ferrers niveau, maar wat vonden jullie van de finale?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Epic.

    Ik vroeg me al af dat hier gekeken werd aangezien ik geen topics zag over Roland Garos, maar goed ik heb het dus wel gezien net en ik vind het best awsome ja. Al had ik djokovic -zo schrijf je dat toch?- en Nadal best in de finale willen zien, die wedstrijd was pas echt spannend!
    Stonga heeft het in de halve finale gewoon verknald, de rest deed hij echt goed en ik had hem eigenlijk tegen Nadal verwacht.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb geen verstand van tennis... o.o But that's impressive.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    SPECS schreef:
    Ik vroeg me al af dat hier gekeken werd aangezien ik geen topics zag over Roland Garos, maar goed ik heb het dus wel gezien net en ik vind het best awsome ja. Al had ik djokovic -zo schrijf je dat toch?- en Nadal best in de finale willen zien, die wedstrijd was pas echt spannend!
    Stonga heeft het in de halve finale gewoon verknald, de rest deed hij echt goed en ik had hem eigenlijk tegen Nadal verwacht.


    Ik ben het er wel mee eens. Ik had de finale Tsonga - Nadal verwacht en dan had Tsonga nog een grote kans gehad. Het was echt zonde van zijn halve finale. Deze finale was ondanks Ferrers spel wel echt een anti-climax, alhoewel ik hem bij de eerste set wel even kneep. :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Ik ben het er wel mee eens. Ik had de finale Tsonga - Nadal verwacht en dan had Tsonga nog een grote kans gehad. Het was echt zonde van zijn halve finale. Deze finale was ondanks Ferrers spel wel echt een anti-climax, alhoewel ik hem bij de eerste set wel even kneep. :'D


    Tsonga was echt een beest dit jaar, als hij zo door blijft gaan maakt hij grote kans op overwinningen al zou dat op gravel tegen Nadal sowieso loodzwaar worden mochten die twee elkaar nog eens tegenkomen daar, Nadal heeft namelijk pas 1 wedstrijd op gravel verloren.
    Hmmm ja ik heb niet alles gezien, ik probeer het begin van een verhaal te maken.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vond het zo jammer dat Federer er al uit lag ):
    Ik ben blij voor Nadal, niet veel mensen winnen zovaak achter elkaar hetzelfde toernooi.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Javert schreef:
    Ik heb geen verstand van tennis... o.o But that's impressive.


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    (...)

    Tsonga was echt een beest dit jaar, als hij zo door blijft gaan maakt hij grote kans op overwinningen al zou dat op gravel tegen Nadal sowieso loodzwaar worden mochten die twee elkaar nog eens tegenkomen daar, Nadal heeft namelijk pas 1 wedstrijd op gravel verloren.
    Hmmm ja ik heb niet alles gezien, ik probeer het begin van een verhaal te maken.x)


    Op gravel komen ze elkaar sowieso niet meer tegen dit jaar. Het ATP gravel seizoen is afgelopen :'D Hoogstens op gras kan Nadal Tsonga nog de baas blijven, maar op hardcourt geef ik Nadal nog maar weinig kans gezien zijn knieën. Het is wel lekker dat Nadal eigenlijk niets meer te verliezen heeft op Wimbledon na vorig jaar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Op gravel komen ze elkaar sowieso niet meer tegen dit jaar. Het ATP gravel seizoen is afgelopen :'D Hoogstens op gras kan Nadal Tsonga nog de baas blijven, maar op hardcourt geef ik Nadal nog maar weinig kans gezien zijn knieën. Het is wel lekker dat Nadal eigenlijk niets meer te verliezen heeft op Wimbledon na vorig jaar.


    Ik had het over volgend jaar op gravel maar goed.:)
    Hmmm ja jammer van zijn knieën want je ziet wat hij kan doen als hij er niet zoveel last van heeft.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb nooit tijd om het te kijken en te volgen. Heeft hij weer goed voor elkaar, alhoewel ik voor Murray en Djokovic ben:Y)


    Miep

    Donoghue schreef:
    Ik heb nooit tijd om het te kijken en te volgen. Heeft hij weer goed voor elkaar, alhoewel ik voor Murray en Djokovic ben:Y)


    Murray is vreselijk, hij klaagt altijd zo.=\
    Ik had dit jaar precies vakantie gehehe.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wist gewoon dat jij degene zou zijn die dit topic zou aanmaken. (":

    Ik zag op Tumblr ook al mensen helemaal uit hun dak gaan erover.


    Chaos is a ladder.

    Jammer genoeg heb ik niet gekeken. Maar de Koning van het Gravel verdient het om te winnen. Trouwens Nadal is mijn favoriete tennisser dus tjaa ik ben altijd voor hem :Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Cullens schreef:
    Ik wist gewoon dat jij degene zou zijn die dit topic zou aanmaken. (":

    Ik zag op Tumblr ook al mensen helemaal uit hun dak gaan erover.


    Haha, te voorspelbaar :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."