• Ja, omdat ik het maken van trailers ontzettend leuk vind en ik al mijn creativiteit erin kwijt kan, wil ik graag voor jullie, voor diegene die een trailer nodig hebben, een trailer maken. Ik doe het helemaal gratis, dus ik hoef er helemaal niks voor!

    Enkel voorbeeldje... (Ik heb 3 trailers op mijn YTkanaal staan, maar aangezien de andere twee mijn eerste trailers waren en van best lang geleden, heb ik alleen mijn laatst geüploade trailer als voorbeeldje gebruikt.)

    Not Alone

    Teaser 'Just Be Safe'

    Mijn trailers zijn niet fantastisch goed, maar dit is ongeveer wat je kan verwachten.

    Simpel lijstje dat je eventueel kan invullen.. Of je laat aan mij de keus als je verrast wilt worden, natuurlijk is het wel handig als je even verteld waarover het verhaal gaat.

    Titel:
    Verhaallijn:
    Personages (qua uiterlijk, misschien al voorkeur face claim?):
    Soundtrack (eigen voorkeur of mijn voorkeur):
    Tekst (eigen voorkeur of mijn voorkeur):
    Voice Over (wel of niet):
    Extra:

    Als het mij niet lukt om een fatsoenlijke trailer te maken, krijg je persoonlijk een bericht van mij.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 14:57 ]

    Titel: Cannonball . || Louis W. Tomlinson
    Verhaallijn: Louis is smoor verliefd op Jaylinn, en alles gaat goed. Totdat Jaylinn ook gevoelens voor Niall krijgt.
    Ze raakt zwanger van Niall. Bevald van een mooi kindje, maar dan gebeurd er iets waar niemand op hoopte, Jaylinn en Louis krijgen een ongeluk en alleen Jaylinn komt terug. Wie zal het haar vergeven?
    Personages (qua uiterlijk, misschien al voorkeur face claim?): Nou het moet een meid zijn met lang golvend bruin haar. En dan Louis tomlinson
    Soundtrack (eigen voorkeur of mijn voorkeur): Cannonball Little mix.
    Tekst (eigen voorkeur of mijn voorkeur): Nou ja verzin maar iets.
    Voice Over (wel of niet): Mag.
    Extra: Op het laatst zou je dan willen doen, dat Jayllin met Louis staat te praten alleen is hij dan dood.

    XX


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Titel: Count on you
    Verhaallijn: Nicole is goed bevriend met Daniel. Daniel is in stilte verliefd op Nicole. Als Nicole vooor 2 weken op vakantie gaat krijgt ze een vriendje (Timo). Daniel is jaloers maar laat dat niet merken. Na de vakantie maakt het vriendje van Nicole het uit en Daniel is er voor haar. Hij zoent haar plots en dan krijgen ze ruzie. na lange ruzie geeft Nicole daniel nog een kans en uiteindelijk eindigen ze als een verliefd stelletje.
    Personages: Timo is Jack Harries, Nicole is Eleanor Calder (mag ook iemand anders maar ze moet bruin haar hebben) en Daniel is een jongen met een beetje warrig bruin haar.
    Soundtrack: 3 doors down -here without you
    Tekst: Verzin jij maar iets
    Voice over: mag maar hoeft niet
    Extra: Kan/mag het eindigen met dat Nicole en Daniel elkaar lang twijfelend aankijken en dat ze elkaar opeens zoenen? Het hoeft niet maar het zou wel leuk zijn

    Alvast bedankt voor de moeite


    He like girls how eat carrots!