• Hallo,
    Wij moeten voor school een werkstuk maken en wij wilden hier graag een klein testje/onderzoekje aan vast plakken! Maar nu hebben we wel resultaten nodig om dit onderzoekje ergens op te kunnen baseren.
    Zouden jullie daarom deze: http://www.quizlet.nl/quiz/388927/welk-staatsmodel-past-het-beste-bij-jou quiz willen invullen?
    Alvast ontzettend bedankt!

    Ik heb hem gemaakt. ^^ Op zich een goede quiz, maar ik denk niet dat je hier op Q snel iemand zult vinden die op "religieus model" uitkomt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb hem gemaakt. ^^ Op zich een goede quiz, maar ik denk niet dat je hier op Q snel iemand zult vinden die op "religieus model" uitkomt.

    Nee klopt, maar we proberen hem op zo veel mogelijk plaatsen te promoten. Maar bedankt voor het invullen!

    iedereen bedankt voor het invullen. het valt inderdaad op hoe weinig mensen op het religieuze model uitkomen ;). dit helpt echt heel erg voor ons werkstuk.

    , maar de staat, staat wel religie toe en steunt deze ook met subsidies.

    Dat wil ik juist niet, daarom heb ik ook nee gekozen T_T Ik vind het echt complete onzin.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat wil ik juist niet, daarom heb ik ook nee gekozen T_T Ik vind het echt complete onzin.

    Hahaha klopt dat is echt het enige wat ik nou ook echt complete onzin vindt aan het pluriforme model! Daar is het geld van de overheid in mijn ogen niet voor bedoeld!

    Ik vind het een rare quiz.
    'mag je als gothic naar school?'
    Wat :'D

    Sofinite schreef:
    Ik vind het een rare quiz.
    'mag je als gothic naar school?'
    Wat :'D

    Er zijn scholen en culturen die dit verbieden, vandaar de vraag :')

    Zouden meer van jullie deze quiz alsjeblieft willen maken, het zou ons echt ontzettend helpen!

    magroepje schreef:
    (...)
    Er zijn scholen en culturen die dit verbieden, vandaar de vraag :')


    Wat heeft gothic zijn daarmee te maken? Ik heb nog nooit een school gezien waarbij dat niet mag.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Wat heeft gothic zijn daarmee te maken? Ik heb nog nooit een school gezien waarbij dat niet mag.


    in nederland gebeurt dat ook niet, maar in andere landen als iran enzo mag het niet. de andere staatsmodellen die niet bij nederlands horen hebben soms een andere mening over kledingdracht dan wij. dus in nederland mag je (volgens ons) altijd als gothic naar school, alleen in andere landen met andere staatsmodellen dus niet. vadaar de vraag.

    iedereen bedenkt voor het invullen: we hebben een 8,7 gekregen voor ons werkstuk

    magroepje schreef:
    iedereen bedenkt voor het invullen: we hebben een 8,7 gekregen voor ons werkstuk


    Nicee ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa