• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik pak een appel en een flesje water en wacht op Katherine. Zelf heb ik niet zo heel veel honger.
    Ik geduldig wacht ik tot ze alles heeft.


    Katherine Garcia
    Ik trek hem aan zijn hand mee naar een lege tafel en wacht tot hij gaat zitten en ga dan met een grijns op zijn schoot zitten. 'Waar is je May?' Vraag ik hem vervolgens en zet het blauwe denblad op de tafel




    Don't be like the rest of them, darling

    Volgensmij had Jaimes ook gereageerd met Leslie op de vorige pagina (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Ik weet niet. Bij Mam misschien.' Ik ga ook zitten.

    Jake Sadler
    Ik zoek samen met Les door de gangen naar Nick.

    [sorry aant studeren xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    'Wil je niet naar je moeder of zus toe?' Vraag ik hem en neem een hap van de appel die hij in zijn hand heeft. Ik pak het blikje fanta van mijn dienblad en drink daar wat uit nw hem hebben open gemaakt


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Ik ga zo wel eens langs.' Nu ik erover nadenk, ik hoor May niet meer in mijn hoofd. Dus er is vast niets aan de hand.
    'Mijn appel.' grinnik ik bijt ervan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Ik ga zo wel eens langs.' Nu ik erover nadenk, ik hoor May niet meer in mijn hoofd. Dus er is vast niets aan de hand.
    'Mijn appel.' grinnik ik bijt ervan.


    Katherine Garcia
    'Wil je dat ik mee ga of niet?' Vraag ik hem als ik het blikje fanta weg zet en pak het broodje kaas van mijn dienblad en neem daar een hap van. 'Je nam ook een hap van mijn appel' hielp ik het met een grijns, 'wraak proeft lekker'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik grinnik. 'Is waar en aan jou de keuze.' Ty waar ben je? Mam is in shock. Het klinkt heel zacht, fluisterend alsof iemand haar gedachten dempt zodat ik ze amper versta.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik grinnik. 'Is waar en aan jou de keuze.' Ty waar ben je? Mam is in shock. Het klinkt heel zacht, fluisterend alsof iemand haar gedachten dempt zodat ik ze amper versta.


    Katherine Garcia
    'Lets go' zeg ik met een glimlach, ik sta met het broodje in mijn hand en trek hem overeind. Ik houd zijn hand vast en loop met hem de kantine uit.

    Nick Garcia
    Ik vind mijn kamer en de de deur eigenlijk alleen maar open om mijn tas op het bed te gooien, ik draai me om en loop door de gangen naar buiten, richting het bos



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik neem haar mee naar de kamer van mijn zus omdat ik vermoed dat ze daar is. Ik raak de deur nog niet aan als May die al opent en ons naar binnen trekt voor ze de deur weer sluit. Mam zit lijkbleek op een bed voor haar uitstarend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik neem haar mee naar de kamer van mijn zus omdat ik vermoed dat ze daar is. Ik raak de deur nog niet aan als May die al opent en ons naar binnen trekt voor ze de deur weer sluit. Mam zit lijkbleek op een bed voor haar uitstarend.


    Katherine Garcia
    'Wat is er aan de hand?' Vraag ik verbaast, Alexi zat lijkbleek voor zich uit starend op haar bed. Ik kijk naar Tyler en vervolges naar May, gister was ze bang, maar nog niet zo bang en geschrokken ze zich nu voelde.








    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik bijt op mijn lip. Ik voel me slecht als ik mijn moeder zo zie. 'Wat is er met haar?' vraag ik zachtjes aan May. 'Ik weet niet, blijkbaar was vader hier.' Ik zwijg eventjes. 'Nog wat leuks gedaan?' vraagt May dan. Ik glimlach lichtjes. 'Nieuwe schoenen gekregen.' 'Gekregen?' Ik laat de doos met de schoenen verschijnen en haal ze eruit. Mijn moeder kijkt me geschrokken aan. 'Doe die vervloekte dingen weg.' zegt ze en het lijkt erop dat ze op het punt staat in tranen uit te barsten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik kijk naar Alexi en kan eigenlijk niet wegkijken, het enigste wat ik meegekregen had was dat hun vader hier was en haar reactie toen Tyler zijn schoenen liet zien. Ik consenteerde me op Alexi en zorgde er voor dat ze zich wat rustiger begon te voelen.

    {Jaimes, wil je me een leuke & goede foto geven van Logan Lerman? (moet hem tekenen voor een wedstrijd op Q) en ik weet niet welke foto :/ }


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik zie lichtjes aan hoe het bloed terug naar mijn moeders gezicht trek en ik heb het gevoel dat dat Kath's werk is.
    Ik pak lichtjes haar hand vast en mam springt recht. 'We moeten hier weg.' zegt ze en ik kijk geschrokken naar Kath. Ik wil niet wegvluchten door mijn vader, niet meer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik zie lichtjes aan hoe het bloed terug naar mijn moeders gezicht trek en ik heb het gevoel dat dat Kath's werk is.
    Ik pak lichtjes haar hand vast en mam springt recht. 'We moeten hier weg.' zegt ze en ik kijk geschrokken naar Kath. Ik wil niet wegvluchten door mijn vader, niet meer.


    Katherine Garcia
    Ik ben blij wanneer het zichtbaar is dat het helpt maar wanneer Tyler haar hand vasthoud springt ze bijna van haar bed af en zegt 'we' weg moeten, ik neem aan dat ze daarmee haarzelf, Tyler en May bedoelde. 'Rustig Alexi, hij gaat jullie heus niet doen, waarschijnlijk ben je hier veel veiliger dan bij je thuis. Jake, mijn moeder, ik zogen er wel voor dat er niks met jullie gebeurt.' zeg ik tegen haar en maak haar weer rustig, in de hoop dat ze weer zou gaan zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker
    Er rollen tranen over mijn wangen, het is schaamtelijk te huilen als je kinderen er bij zitten. 'Mam.' fluistert May en loopt naar me toe om me te knuffelen. 'Alles komt wel ok.' Ik twijfel erover. Hoe kan alles oke komen als een deel van me wil dat hij me vind.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'