• Ik zet dit als suggestie om Andere story's ook een kans te geven
    Want al een hele tijd zie ik alleen maar JB en VOORAL 1D staan.

    En zo komt er niks anders in de top.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 14:48 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Helaas kan dat niet. Al duizenden keren voorgesteld en ook weer afgewezen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Helaas kan dat niet. Al duizenden keren voorgesteld en ook weer afgewezen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Barnabas schreef:
    Helaas kan dat niet. Al duizenden keren voorgesteld en ook weer afgewezen.
    this


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Barnabas schreef:
    Helaas kan dat niet. Al duizenden keren voorgesteld en ook weer afgewezen.


    Some people are art and do art at the same time

    Nu krijgen Andere soms betere story's toch geen kans.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    dooddoenervo schreef:
    Nu krijgen Andere soms betere story's toch geen kans.

    Soms betere stories? Ze zijn altijd beter.

    Maar hoe wil je zo een suggestie instellen? Als een JB of 1D story veel kudo's krijgt, gaat die automatisch in de top. Het kan niet anders.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Soms betere stories? Ze zijn altijd beter.

    Maar hoe wil je zo een suggestie instellen? Als een JB of 1D story veel kudo's krijgt, gaat die automatisch in de top. Het kan niet anders.


    Iets aanpassen?
    Want het is echt wel irri.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Iets aanpassen?
    Want het is echt wel irri.


    Yup. Het is irritant. Maar iets aanpassen is dan weer oneerlijk tegenover de mensen die JB en 1D wel leuk vinden. I suggest everyone stops bitching about 1D and JB, because it's not making anything better for anyone. Just look the other bloody way.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nope, want happen. Ever


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Iets aanpassen?
    Want het is echt wel irri.

    Je zou het zo kunnen instellen, dat er maar twee JB en 1D stories veel kudo's kunnen krijgen en dus in de top komen. Dat zou ik ook heel fijn vinden (en de helft van Q ook) maar dat komt er niet helaas.


    Some people are art and do art at the same time

    Javert schreef:
    (...)

    Yup. Het is irritant. Maar iets aanpassen is dan weer oneerlijk tegenover de mensen die JB en 1D wel leuk vinden. I suggest everyone stops bitching about 1D and JB, because it's not making anything better for anyone. Just look the other bloody way.


    Ja want nu is het niet oneerlijk tov de mensen die het niet leuk vinden.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ja want nu is het niet oneerlijk tov de mensen die het niet leuk vinden.


    Niet echt. De mensen die het niet leuk vinden hebben de kans om kudo's te geven aan de stories die zij leuk vinden.
    De top laat zien wat er 'populair' is. And yes, Quizlet is swamped with people who still adora JB and 1D. Nothing you can do about it, no matter how much we might bitch


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Scorpia schreef:
    (...)
    Soms betere stories? Ze zijn altijd beter.

    Maar hoe wil je zo een suggestie instellen? Als een JB of 1D story veel kudo's krijgt, gaat die automatisch in de top. Het kan niet anders.


    No offense to you, maar dat vind ik best een lullige opmerking. Het is niet zo dat elk niet-1D-verhaal beter per definitie is dan elk 1D-verhaal, puur omdat het geen One Direction bevat. Ik snap dat het gemakkelijk is om te zeggen dat OP-verhalen vaak origineler zijn dan fanfictions (en dat ben ik op zich wel met je eens, mits ze goed geschreven zijn), maar als je die gedachte op zo'n manier verwoord, scheer je al die verhalen wel heel erg over één kam.

    OT: Hoe was je van plan dat te doen, dan? Want je kunt, als je twee 1D/JB-stories in de top wilt hebben, niet zeggen welke twee van honderden dat zouden moeten zijn. Als je zou zeggen: deze story mag wel in de top en deze niet, dan zou dat belachelijk oneerlijk zijn, en een soort filter instellen dat ervoor zorgt dat zoiets automatisch gebeurt, lijkt me nogal een onmogelijke opgave. (Ik heb verder geen verstand van computers, of zo, maar het lijkt me onnodig veel werk en tijd. Dat kun je dan beter besteden aan een andere manier om de site te onderhouden.)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Niet heel democratisch :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sommige OP's hebben genoeg lezers maar ze krijgen gewoon geen kudo.


    Some people are art and do art at the same time