Scorpia schreef:
(...)
Soms betere stories? Ze zijn altijd beter.
Maar hoe wil je zo een suggestie instellen? Als een JB of 1D story veel kudo's krijgt, gaat die automatisch in de top. Het kan niet anders.
No offense to you, maar dat vind ik best een lullige opmerking. Het is niet zo dat elk niet-1D-verhaal beter per definitie is dan elk 1D-verhaal, puur omdat het geen One Direction bevat. Ik snap dat het gemakkelijk is om te zeggen dat OP-verhalen vaak origineler zijn dan fanfictions (en dat ben ik op zich wel met je eens, mits ze goed geschreven zijn), maar als je die gedachte op zo'n manier verwoord, scheer je al die verhalen wel heel erg over één kam.
OT: Hoe was je van plan dat te doen, dan? Want je kunt, als je twee 1D/JB-stories in de top wilt hebben, niet zeggen welke twee van honderden dat zouden moeten zijn. Als je zou zeggen: deze story mag wel in de top en deze niet, dan zou dat belachelijk oneerlijk zijn, en een soort filter instellen dat ervoor zorgt dat zoiets automatisch gebeurt, lijkt me nogal een onmogelijke opgave. (Ik heb verder geen verstand van computers, of zo, maar het lijkt me onnodig veel werk en tijd. Dat kun je dan beter besteden aan een andere manier om de site te onderhouden.)
I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.