Oke, ik heb dus een beste vriendin, en ze valt op meisjes. Pas heeft ze me dus verteld dat ze gevoelens voor me heeft, dat was verder totaal geen probleem voor me. Ik heb er niks tegen, kon gewoon normaal met d'r om blijven gaan, het was totaal niet awkward. Maar de laatste tijd ga ik steeds vaker aan d'r denken, mis haar als ze weg is, ben altijd blij als ik bij haar ben, kortom, ik denk dat ik ook gevoelens voor haar heb. Zelf heb ik nog NOOIT wat voor een meisje gevoeld, dus ik schrok er zelf wel een beetje van. Ik heb alleen geen idee wat ik hier mee moet. Ik weet dat ik haar alles kan vertellen, maar ik wil dit niet vertellen. Ze is mijn beste vriendin en ik wil haar echt niet kwijt, en het verpest vast de vriendschap. Of het wordt in ieder geval wel awkward. Like, we voelen iets voor elkaar maar doen er niks mee. Ze weet dat er iets is, maar niet precies wat. Ik heb geen idee of ik dit moet vertellen of niet. Ik wil niks geheim houden, maar ik ben zo bang voor de gevolgen. Wat zouden jullie doen?