• Hoooi allemaal,

    Na ik heb dus mijn examens gedaan enz. Waarschijnlijk ben ik geslaagd maar ik wil eigenlijk nog met de uitreiking een stuk of vier docenten iets geven.
    Namelijk 1 heeft vorig jaar me heel erg geholpen in een moeilijke tijd en de andere twee die hebben me kwa les gewoon heel goed geholpen en de ander is gewoon mijn favo docent en ik zijn favo leerling.. Dus wat zouden jullie geven? En het hoeft niet groot te zijn maar gewoon iets kleins als het gebaar van..

    Chocola en bloemen en kaarsjes ken ik al maar ik vroeg me af of jullie iets orgineels weten?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik dacht gelijk: chocolade of bloemen. Hm, maar iets origineels.. Ik heb echt geen idee ahah D: misschien zo'n mok met beste leraar ofzo, die vind ik tegenwoordig bijna overal hier in de stad!

    Vorig jaar kregen bepaalde leerlingen van bepaalde leraren een kadootje. (Bij de uitreiking praten sommige leraren over leerlingen, en sommige geven altijd een kadootje.)

    Maar een mok is wel heel leuk, of zo'n snoep pakket die je wel bij de Jamin hebt?


    Alleen maar tranen van geluk

    Jamin is u ten alle tijden van dienst. :Y)


    Searching heavens for another earth

    Adele schreef:
    Vorig jaar kregen bepaalde leerlingen van bepaalde leraren een kadootje. (Bij de uitreiking praten sommige leraren over leerlingen, en sommige geven altijd een kadootje.)

    Maar een mok is wel heel leuk, of zo'n snoep pakket die je wel bij de Jamin hebt?
    dat is eigenlijk best lullig tegen over de andere... ahhahaha Mijn ene geliefde docent met examens 'hoe gaat het? ja het is al bijna voor bij ik ga jullie zo hard missen' hij stond bijna te huilen echt zielig..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een gloednieuwe porsche, ik denk dat hij daar vrij content mee zal zijn :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Een gloednieuwe porsche, ik denk dat hij daar vrij content mee zal zijn :P


    Hahaha mijn geschiedenis docent heeft ook voor de grap een miniatuur Porsche gekregen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Taiteilijan schreef:
    Jamin is u ten alle tijden van dienst. :Y)


    To love is to destroy.

    Bieberen schreef:
    Ik dacht gelijk: chocolade of bloemen. Hm, maar iets origineels.. Ik heb echt geen idee ahah D: misschien zo'n mok met beste leraar ofzo, die vind ik tegenwoordig bijna overal hier in de stad!


    Bad decisions make good stories.

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha mijn geschiedenis docent heeft ook voor de grap een miniatuur Porsche gekregen


    Jaa, ik heb ook expres niet gezegd hoe :P
    Maar is wel grappig als je het dan zo aanprijst als van mij krijgt u een gloednieuwe porsche!
    En dan komt er zo'n klein auto'tje naar binnen gereden :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Een ingelijste foto van je klas met hem/haar erbij?
    Onze leraar Latijn vertelde onlangs voor de grap dat hij een foto van ons op z'n bureau had staan, wat dus niet waar is. Maar nu hebben we het idee om hem een ingelijste foto te geven op het einde van het jaar. Ook al hebben we hem sowieso nog twee jaar. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    Een ingelijste foto van je klas met hem/haar erbij?
    Onze leraar Latijn vertelde onlangs voor de grap dat hij een foto van ons op z'n bureau had staan, wat dus niet waar is. Maar nu hebben we het idee om hem een ingelijste foto te geven op het einde van het jaar. Ook al hebben we hem sowieso nog twee jaar. :')
    het is een leuk idee maar met mijn klas, tsja ik ben er geen vijanden maar ook geen vrienden in en het zijn verschillende docenten waarvan maar 1 vaste engels docent en de rest zijn onvaste aangezien het keuze vakken zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Taiteilijan schreef:
    Jamin is u ten alle tijden van dienst. :Y)


    The North remembers & they will never forget.

    Ik maak voor mijn wiskunde leraar een soort rekenmachine (in het groot) waar ik boven een gaat in maak (in een doos) en dan kan hij er zo tijdschriften in en uit halen dus een soort rekenmachine/tijdschriften houder met een tijdschrift erin over zijn favoriete sport: wielrennen.


    You were born original, don't die as a copy.