Nu zijn mijn vader en mijn zusje (en ik) thuis, maar mijn vader en mijn zusje zijn zó gestresst dat het niet meer normaal is. Vraag je één ding, word je helemaal afgesnauwd, alsof je ruzie met hen zoekt. Of als je aanbied om te helpen zodat ze niet zoveel hoeven te doen, worden je allemaal dingen naar het hoofd geslingerd.
En dat moet je niet bij mij doen, want dan ga ik ook uitflippen op diegene die iets tegen mij zegt. ('WAT is je probleem?' etc) Dus. Ik kan er niet tegen als mensen gaan stressen. Dan kan ik zo uitflippen en al helemaal als ze niet luisteren als ik zeg dat ze moeten chillen.
Ach ja, dan is het maar hun eigen schuld. Ik heb er geen moeite mee om ruzie te maken. Dan zoeken ze het zichzelf maar uit als ze ruzie met mij willen door mij af te snauwen omdat ze stressig zijn omdat ze niet willen chillen. Fijn. (:
En dat moest ik even kwijt. Dus aan iedereen: Chill mensen. De wereld kan niet draaien op stressige mensen.
You could be great, you know, its all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt