• Nu zijn mijn vader en mijn zusje (en ik) thuis, maar mijn vader en mijn zusje zijn zó gestresst dat het niet meer normaal is. Vraag je één ding, word je helemaal afgesnauwd, alsof je ruzie met hen zoekt. Of als je aanbied om te helpen zodat ze niet zoveel hoeven te doen, worden je allemaal dingen naar het hoofd geslingerd.
    En dat moet je niet bij mij doen, want dan ga ik ook uitflippen op diegene die iets tegen mij zegt. ('WAT is je probleem?' etc) Dus. Ik kan er niet tegen als mensen gaan stressen. Dan kan ik zo uitflippen en al helemaal als ze niet luisteren als ik zeg dat ze moeten chillen.

    Ach ja, dan is het maar hun eigen schuld. Ik heb er geen moeite mee om ruzie te maken. Dan zoeken ze het zichzelf maar uit als ze ruzie met mij willen door mij af te snauwen omdat ze stressig zijn omdat ze niet willen chillen. Fijn. (:

    En dat moest ik even kwijt. Dus aan iedereen: Chill mensen. De wereld kan niet draaien op stressige mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    God dat had ik zondagavond ook. Ik had een best vermoeiend (maar wel heel leuk) weekend achter de rug dus heb dat weekend moeten leven op 5 uur slaap per nacht. Toen ik terug kwam wou ik m'n zus spreken via skype en ik dus m'n opa uitloggen zodat ik kon inloggen. Krijg ik me een tirade over me heen dat de vergelijken valt met een belegger die zojuist een ton aan aandelen is verloren. Nou ik hield 't niet meer die avond en flipte 'm ook op mijn beurt. 'Doe nou even heannig dan, ik heb je skype er niet af gegooid, ik heb je uitgelogd. Er is niks aan de hand. Waar is al dat geschreeuw nou voor nodig dan?' Kreeg ik te horen als ik dat nog een keer deed dat ik niet meer terug hoefde te komen. Ik dacht: nog even en ik vertrek. Nou op een gegeven moment kon ie me de pleures krijgen en was ik weggegaan.

    Echt moeilijk doen om niks. Kan een mens echt simpel van worden, zeker met die vermoeidheid en een geduld a la Sam.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 17:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    O ja, dat ken ik. Mij panisch noemen, terwijl ze zelf vloeken, tieren en schreeuwen. Fuck logic. Ik ben dan ook niet iemand die rustig alles over zich heen laat komen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O ja, dat ken ik. Mij panisch noemen, terwijl ze zelf vloeken, tieren en schreeuwen. Fuck logic. Ik ben dan ook niet iemand die rustig alles over zich heen laat komen.


    Schreeuwen kunnen mijn broertjes als de beste en mijn ouders trouwens ook. Vaak laat ik het over mij heen komen maar soms ben ik er echt zat van. Het is menselijk xD

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 14:47 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Dat ken ik, dodelijk irritant


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.