• Ik wil eigenlijk al een tijdje een fanfiction (Harry Potter) schrijven. Ik zie het eigenlijk heel erg als een uitdaging voor mezelf, aangezien ik eigenlijk altijd OP schrijf. En dat merk ik heel erg in het schrijven van een fanfiction. Ik vind het heel moeilijk om iets in een vaste zetting te zetten. De kleinste dingetjes heb ik al problemen mee, zoals het schrijven hoe een dag vergaat op school (bijvoorbeeld). Daarom zoek ik eigenlijk iemand die me daarmee kan helpen. Ik hoop hiermee ook mijn eigen schrijfstijl weer te kunnen verbeteren, dus ik ben heel benieuwd.

    Ik ken wel alle feitjes van de Harry potter films en boeken, maar ik heb moeite mijn eigen verhaal erin te verwerken. Het liefst zoek ik iemand die in ik-persoon tegenwoordige tijd schrijft of in het hij/zij perspectief. (en dan maakt het niet echt uit welke tijd). Het idee voor het verhaal is er al, dus als je interesse heb, krijg je die van mij in een pbtje naar je toe gestuurd.

    -Eventueel kunnen we ook samen een verhaallijn bedenken natuurlijk! (: -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 13:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Hé, ik wil je wek helpen ? Ik heb hier nog geen verhaal online staan aangezien ik nieuw ben maar ik schrijf zelf wel en wil ze pas online zetten als ik genoeg hoofdstukjes heb. Haha. Maar ik schrijf altijd in de ik persoon verleden tijd want ik vind het anders vervelend lezen... Ik wil je eventueel wel een stukje sturen als je nog iemand zoekt ?
    Note maar als je me nog kan gebruiken.

    Kus


    ~ Memento Mori ~

    Laat maar iets horen. Ik heb een paar verhalen online staan, dus daar moet je maar even mijn schrijfstijl checken.
    Ik ben benieuwd naar wat voor verhaallijn je in gedachten hebt.


    And in that moment, we were infinite.

    Lijkt me wel leuk hoor :)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen