• -Ik weet niet precies waar deze hoort-


    Zoals jullie kunnen lezen was ik een story aan het lezen, maar heb hem.perongeluk weggeklikt. Het stomme is dat ik niet meer weet hoe die heette.

    .... *Harry Edward Styles
    Hij had al meer dan 90 hoofdstukken als ik me goed herrinner.

    De verhaallijn.

    Hij gaat over Avalon Ruby Cornwel (van Simon ( xFactor) daar is ze de dochter van). Zij kreeg met haar eerste vliegles vlekken voor haar hoofd en.stortte neer (goed afgelopen) na dyagnose bleek dat ze een tumor in haar hoofd had en dat ze nog maar 6 maanden te leven had of 2 jaar met chemokuren. Ze koos dus boor de zes maanden en besloot om met One Direction op wereldreis te gaan. Ze Valt daar 2 keer flauw en Liam ontdekt dat ze kanker heeft.

    En Toen likte ik hem.per ongeluk we op mijn telefoon :(
    Ik heb geprobeerd hem zo goed mogelijk te omschrijven. ( Ook weet ik dat het meisje uit België komt) Weet iemand hoe deze story heet?



    Liefs, Tialda.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh en sorry van die spelfout in de titel.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De almachtige Google wijst naar deze story en volgens mij voldoet die ook precies aan je beschrijving. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja! Dat is hem! Dankjewel!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Graag gedaan. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan