• Dat ik veel contact met mensen aan het verliezen ebn hierzow.
    Bv: Annelies, Raquel, Renee, Nicol, en al die andere.
    Ik spreek jullie amper.
    Ik weet ik veel vriendjes hebben maar ikv idn het naar dat ik dan niet met iedereen akn praten das zo kut, wnt als zij er zijn ben ik er niet of omgekeerd, das echt dikke shit!
    Dus mensjes jullie moeten weer praten met mij en ik met julliee wnt anders word ik depri!


    *He's the one.

    Jha. Met mij spreek je ook nog weinig..est jammer ja :'D


    JA KIM en andere Kim ook en Rose omg ik verwaarloos iedeereen!!!!!!


    *He's the one.

    Hmm i Know. Maar ik denk dat ik die dag niet echt voor rede vatbaar ben.. Maar oke... Teveel gezegd. Gheghe,. Ben ook een nieuwe serie begonnen ik ga bill vermoorden.


    IVY nit doen das stout!! x'D


    *He's the one.

    boeiend.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    CHARISSAKOE<333
    JIJ MIJ NIET VERLIEZEN SEXKID<3
    NOOIT VERLIES JIJ MIJ!

    Aber, ik heb ook zo'n gevoel bij Renee&Raquel want hun praten nog amper met me enzoo =[
    MAAR IK JOU NIET VERLIEZEN!(H)

    IK WIL JULLIE ALLEBEI NIET VERLIEZEN
    JULLIE ZIJN MIJN ALLES!

    I LOVE JULLIE VERY MUCH<33333

    BEN DR ALTIJD VOOR JULLIE
    CHAR JE MOET JE BLOG NOG LEZEN!

    xoxo


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    nauw zie vroeger stond de serie iets met caddilacs op evelien haar acount YouLetMeRock ofzo iets en nus taat die op jowue niet?? of ben ik weer dom aan het wezen??


    Die serie heb ik helemaal geschreven, maar hij gaat verder op mijn profiel omdat ik om de een of andere reden niet meer op haar profiel in kan loggen, maar maandenlang heeft zij niet op dat profiel gezeten en heb ik er alles gedaan ook de mod dingen enzo, maargoed dat kan nu dus niet meer. En eef heeft na een tijdje besloten dat het maar weer haar pro moest worden omdat ik er toch niet meer kon inloggen en heeft mijn naam er weggehaald, toen wilde ik dus dat ze de serie weghaalde en dat ie verderging op mijn pro, aangezien hij dus niet van haar was. Iig we gaan offtopic.. Zo zit t dus.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Kom je niet eens even op msn?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Die serie heb ik helemaal geschreven, maar hij gaat verder op mijn profiel omdat ik om de een of andere reden niet meer op haar profiel in kan loggen, maar maandenlang heeft zij niet op dat profiel gezeten en heb ik er alles gedaan ook de mod dingen enzo, maargoed dat kan nu dus niet meer. En eef heeft na een tijdje besloten dat het maar weer haar pro moest worden omdat ik er toch niet meer kon inloggen en heeft mijn naam er weggehaald, toen wilde ik dus dat ze de serie weghaalde en dat ie verderging op mijn pro, aangezien hij dus niet van haar was. Iig we gaan offtopic.. Zo zit t dus.


    ik sn,ap denk ik x'D


    *He's the one.

    Ik zou zeggen praat met mij?! Maar ik ken je natuurlijk niet echt x'D maar miss moet je gewoon even een pb naar die mensen sturen? :o


    Listen to what we're not saying..

    Waarom vraag je dat niet persoonlijk aan ze?
    Dit komt echt zo over bij mij van:" He kijk eens ik heb veel vrienden.."
    Ik zie het nut niet om er een topic over te openen, vraag het ze gewoon persoonlijk >__<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Jha idd. Ga eens met die mensen persoonlijk praten ofzeuw. Want dit interessert mij niet x'D en de rest die hier nix mee te maken heeft volgens mij ook niet. En omdat dit een openbaar Forum is, zal iedereen toch mee moeten KUNNEN praten.

    ^^

    schat mijn verlies je niet zo snel<333333333

    Waarom vraag je dat niet persoonlijk aan ze?
    Dit komt echt zo over bij mij van:" He kijk eens ik heb veel vrienden.."
    Ik zie het nut niet om er een topic over te openen, vraag het ze gewoon persoonlijk >__<

    idd.


    Mew <3

    Stuur het die mensen anders in een pb..

    ...


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit topic heeft inderdaad geen nut + topics die alleen voor bepaalde personen bestemd zijn, zijn verboden. Slotje. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "