• Ja, ik ben dus opzoek naar instrumentale muziek dat mijn vader kan gebruiken voor zijn filmpje over onze schotse pipeband.
    Gisteren is onze band naar Kerkdriel, Nederland, geweest om mee te doen aan de continentals, een competitie voor pipebands.
    Daar heeft onze band ook twee prijzen in de wacht gesleept en mijn vader heeft daar dus beeldmateriaal van.
    Nu zijn we voor het filmpje zelf opzoek naar instrumentale muziek die wat aan de opgewekte of spannende kant is.
    Heeft iemand soms ideeën?
    We hebben zelf ook al wat gezocht maar kunnen niets vinden dat gepast is.
    Alvast bedankt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ehm... Misschien muziek van Hans Zimmer? Maar dat is niet echt opgewekt of zo.

    Of de muziek die bij het Riverdance dansen hoort, dat is erg Keltisch.


    Chaos is a ladder.

    Kun je iets laten zien? Wat voor muziek zoek je?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cullens schreef:
    Ehm... Misschien muziek van Hans Zimmer? Maar dat is niet echt opgewekt of zo.

    Of de muziek die bij het Riverdance dansen hoort, dat is erg Keltisch.

    Riverdance is Iers, niet Schots (:
    Dat willen we het liefst van al wat vermijden aangezien er wel degelijk verschil op zit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wait, what... Kerkdriel? Daar woon ik vlakbij! ;o
    OT: je kunt een nummer uit de Exogenesis-trilogy van Muse gebruiken. Die zijn niet volledig instrumentaal, maar wel voor een groot gedeelte, en ik neem aan dat je niet een heel nummer nodig hebt? Zo wel, dan is het denk ik niet zo handig.
    De meest geschikte uit de trilogy is denk ik de Overture:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    The price of freedom misschien?



    maar je kunt ook heel simpel two steps from hell - heart of courage doen, want die hoor ik tegenwoordig overal :P


    Of love & Loss en undying love is ook vrij spannend.
    Moet je maar een beetje kijken op internet denk dat je van zelf wel iets kun vinden op youtube.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tyrion schreef:
    Riverdance is Iers, niet Schots (:
    Dat willen we het liefst van al wat vermijden aangezien er wel degelijk verschil op zit.

    Ja, ik weet dat het Iers is. Geen idee wat Schots is overigens, haha, maar ik dacht dat je er misschien iets aan zou hebben. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Zoiets?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Destined schreef:
    The price of freedom misschien?


    maar je kunt ook heel simpel two steps from hell - heart of courage doen, want die hoor ik tegenwoordig overal :P


    Of love & Loss en undying love is ook vrij spannend.
    Moet je maar een beetje kijken op internet denk dat je van zelf wel iets kun vinden op youtube.

    Ik zoek zoiets als in het tweede filmpje.
    Het geeft namelijk een mooi effect als de drums beginnen (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.



    Misschien is deze dan geschikter.
    Undying love, dan zit de spanning er al vroeger in.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.



    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 19:27 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Misschien Celtic Woman? Die hebben wel wat instrumentale nummers.


    of misschien meer dit

    Is wel ongeveer de sfeer, maar het is wel allemaal vioolmuziek. Anders zou ik zoals Destined al aangaf, gaan voor Two Steps From Hell. In hetzelfde genre zit daar ook Future World Music, Thomas Bergersen en Hans Zimmer.


    From these ashes, I will rise