Ik zit met een probleem, laat ik het kort houden.
Ik was het laatste anderhalfjaar zeer in de problemen met mijn identiteit, en ben daarmee geholpen, uiteindelijk ben ik naar een avond gegaan voor trans- jongeren, en ik kon me erg in hun verplaatsen, aangezien ik me altijd al meer een jongen voelde en mijn eigen lichaam haat. Nou zit het dus zo; Ik praat al ongeveer twee/drie jaar met iemand die ik via internet kan, ook op skype enzo. Ze (ik noem haar nu even een ze), kwam ongeveer een half jaar geleden bij me om te vertellen dat ze transgender is, ik accepteerde het en luisterde sinds dien naar zijn problemen en alles. Nu zei ik wel eens dat ik me ook zo voelde, maar zei hij dat het kwam omdat 'hij me gek maakte met het onderwerp' of dat ik 'gewoon mezelf moest zijn', en toen hij zag dat ik wat blogs volgde van ftm personen werd hij helemaal woest en zei hij dat ik een vieze fetish had, dat ik gewoon normaal moest doen, en dat ik me aanstelde. Ik weet niet wat ik moet doen aangezien ik al twee/drie jaar met plezier vrienden ben geweest, maar dat is sinds dit heel erg vermindert. Hij weet al dat ik hiervoor eerder met mensen heb gepraat erover, maar denkt nog steeds dat ik hem wil imiteren ofzo. Wat moet ik doen? Hij is eigenlijk de enige vriend die ik heb, misschien ben ik wel zo desperate voor vrienden dat ik daarom vrienden blijf? Ugh ik weet het niet, wat denken jullie?
Alvast bedankt!
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”