• 18:52 ,, Ongeveer een halfuur/klein uurtje thuis

    Ik mocht zelf geen reacties schrijven, dus heb ik meteen maar een nieuwe topic gemaakt. Moet je weten, ik heb dus sommigen jullie raad opgevolgd en vandaag niet naar school geweest, naar een vriend in Brussel. Schijnt dat mijn 'moeder, vader, familie,...' Bijna de hele dag naar me hebben gezocht en de politie hebben gewaarschuwd o_O Mijn moeder was dus zo pissed toen ik thuiskwam. Ik heb haar en mu vader duidelijk gemaakt dat ik HELEMAAL NIET mee wil verhuizen en daarom weg was om het hen duidelijk te maken. Was ik alleen met mijn moeder in de keuken, heeft ze me geslagen (in mu gezicht met haar vlakke hand) en heeft ze me nu dus opgesloten in mijn kamer =S Ik moet de hele week thuisblijven zodat ze me kan controleren. De hele dag moet ik haar helpen in het huishouden enzow, en s'avonds mag ik alleen op de computer... opgesloten in mijn kamer. Denkt ze nu echt dat ik zo WEL mee zou willen? o_O
    EN mijn vader is al vollop een huis aan het zoeken, hij zoekt dus een in Spanje, Italië en Amerika en dat die hem het meest aanstaat zal hij kopen o_O Hoe stom is dat niet =S X. Ly <33.

    (...)Misschien was het de stress ofzo? Wat zou jij doen als je puber/tienerdochter wegliep en de school belde dat ze er niet is? Ik zou me kapot stressen, misschien mijn dochter niet slaan. Maar ik zou absoluut ook niet blij zijn als zij terugkomt alsof er niks is gebeurd.
    Kijk ook eens vanuit haar ogen. Ze denkt een goede keuze te maken voor haar dochter, is haar dochter het er niet mee eens.


    jaa ,,en kijk eens vanuit Haar ogen dan ><
    Sei is degene die helemaal naar een ander land tegen haar wil in word meegesleept ..


    Crack a bottle

    (...)Misschien was het de stress ofzo? Wat zou jij doen als je puber/tienerdochter wegliep en de school belde dat ze er niet is? Ik zou me kapot stressen, misschien mijn dochter niet slaan. Maar ik zou absoluut ook niet blij zijn als zij terugkomt alsof er niks is gebeurd.
    Kijk ook eens vanuit haar ogen. Ze denkt een goede keuze te maken voor haar dochter, is haar dochter het er niet mee eens.

    Een goede keus? Ze wil me gewoon weg uit haar leven, haar ogen. Vroeger ook al

    ik had een keer ruzie met mijn ma.. en toen had ik ook straff.. maar ik moest natuurlijk wel gewoon naar school.. dus toen ben ik naar school gewoon weg gegaan en ben ik van utrecht helemaal naar een vriendin in limburg gegaan... ik zal je niet opzadelen met wat het probleem was maar het hielp wel want mijn ma zag toen toch wel in dat ik het echt nie wou.. maargoed het had ook nog weer erger kunnen worden tuurlijk...


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    jaa ,,en kijk eens vanuit Haar ogen dan ><
    Sei is degene die helemaal naar een ander land tegen haar wil in word meegesleept ..
    Dat wil ik ook best kijken, maar de meeste van Q houden geen rekening met hun ouders =,=

    (...)Dat wil ik ook best kijken, maar de meeste van Q houden geen rekening met hun ouders =,=


    Ja ik ook niet ,,Vind je het geak??
    Het enige wat MIJN moeder doet is al haar woede en chaggerijnigheid op mij afreageren ,, En dan mijn susje ook nog eens derbij! Waar valt er dan rekening mee te houden?
    En waar valt er hier dan rekening mee te houden?
    Sei wil overduidelijk niet verhuizen maar tog dwingt iedereen haar om tog te gaan..
    En dat haar moeder kwaad werd omdat se wegliep okej,,Maar dit gaat tog wel een beetje te ver?
    EN al helemaal dat iedereen nu wel doorheeft dat se EGT niet weg wil ,maar dat niemand sig er wat van aantrekt^^


    Crack a bottle

    (...)

    Ja ik ook niet ,,Vind je het geak??
    Het enige wat MIJN moeder doet is al haar woede en chaggerijnigheid op mij afreageren ,, En dan mijn susje ook nog eens derbij! Waar valt er dan rekening mee te houden?
    En waar valt er hier dan rekening mee te houden?
    Sei wil overduidelijk niet verhuizen maar tog dwingt iedereen haar om tog te gaan..
    En dat haar moeder kwaad werd omdat se wegliep okej,,Maar dit gaat tog wel een beetje te ver?
    EN al helemaal dat iedereen nu wel doorheeft dat se EGT niet weg wil ,maar dat niemand sig er wat van aantrekt^^
    Je merkt nog eens wat ik bedoel als je een puberkind krijgt ^^

    ik heb eerlijk gezecht ook maar schijt aan mijn ma hoor.. okej ze willen het beste met je voor dus ze maken keuzes maar jezus je ziet dat ze echt niet wilt... dus wtf bezielt zon moeder dan het niet weer recht te zetten ik beodel.. zo blind dat ze nie ziet dat ze een heeeele foute keuze heeft gemaakt..
    ik willhet best eens aan de kant van haar moeder zien.. maar pas als haar moeder inziet dat ze iets verkeerd heeft bepaalt..


    A Noble was Born in Chaos

    jah sorry hoor liet me ff gaan :$


    A Noble was Born in Chaos

    (...)Je merkt nog eens wat ik bedoel als je een puberkind krijgt ^^


    juah maar is dat niet nog een beedje ver weg ??


    A Noble was Born in Chaos

    (...)Je merkt nog eens wat ik bedoel als je een puberkind krijgt ^^


    Kiend , dan gaa ik die niet dwingen om naar Spanje fseu te verhuizen ¬¬
    En al helemaal niet slaan omdat dat kind protesteerd.. En al helemaal niet slaan sowieso,
    wnt ik weet hoe het is als je eigen moeder je slaat..


    Crack a bottle



    Ze houden erg veel rekening met jou hoor --"
    Ga in zitstaking en bind je vast aan je stoel ofzo


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Anders moet je de jeugdzorg fseu derbij halen??
    Of de weetik veel.. Gwn iemand die kan zorgen dat je niet hoeft te verhuizen^^
    Jaa, dat had een exvriendje van mn zus ook. Hij had zulke problemen met zn ma dat hij naar bureau Jeugdzorg ging of zo en toen mocht hij een poos bij ons wonen.

    Misschien moet je dat eens proberen!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)Jaa, dat had een exvriendje van mn zus ook. Hij had zulke problemen met zn ma dat hij naar bureau Jeugdzorg ging of zo en toen mocht hij een poos bij ons wonen.
    Misschien moet je dat eens proberen!

    Weenie durf niet echt, mu ouders gaan me dan hélemaal niet meer moeten hebben! Zelfs mijn vader niet meer... o_O Ö Dat zou ik wel vreselijk vinden, waar moet ik dan heen?

    what,, kei erg voor jou enzo,,
    ik zou gek worden Ö


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    weetje mijn vriendin had een ook een keer zoiets en toen ging ze ook naar jeugd zorg en toen heeft ze een tijdje bergelijdent kamerwonen gedaan.. dan ben je weg van je ouders enz.. en je hebt hier geen toestemming van nodig van je ouders..
    mocht je je ouders echt een keer vet zat zijn.. mjaa kweet niet of het helpt ofzow.. mja meer kan ik helaas niet bedenken.. srry


    A Noble was Born in Chaos