• 18:52 ,, Ongeveer een halfuur/klein uurtje thuis

    Ik mocht zelf geen reacties schrijven, dus heb ik meteen maar een nieuwe topic gemaakt. Moet je weten, ik heb dus sommigen jullie raad opgevolgd en vandaag niet naar school geweest, naar een vriend in Brussel. Schijnt dat mijn 'moeder, vader, familie,...' Bijna de hele dag naar me hebben gezocht en de politie hebben gewaarschuwd o_O Mijn moeder was dus zo pissed toen ik thuiskwam. Ik heb haar en mu vader duidelijk gemaakt dat ik HELEMAAL NIET mee wil verhuizen en daarom weg was om het hen duidelijk te maken. Was ik alleen met mijn moeder in de keuken, heeft ze me geslagen (in mu gezicht met haar vlakke hand) en heeft ze me nu dus opgesloten in mijn kamer =S Ik moet de hele week thuisblijven zodat ze me kan controleren. De hele dag moet ik haar helpen in het huishouden enzow, en s'avonds mag ik alleen op de computer... opgesloten in mijn kamer. Denkt ze nu echt dat ik zo WEL mee zou willen? o_O
    EN mijn vader is al vollop een huis aan het zoeken, hij zoekt dus een in Spanje, Italië en Amerika en dat die hem het meest aanstaat zal hij kopen o_O Hoe stom is dat niet =S X. Ly <33.

    Arme jij!!
    Klim uit je raam En kom bij mij wonen ^^
    Serieus ,Kheb egt medelijden met je meiss<33


    Crack a bottle

    ö, ocharme

    Omg ik had dr zo hard teruggeslagen, als ik jou was zou ik gewoon weer weggaan en dr dus echt niet gaan lopen helpen en alles..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    OMG HOE ERG ZIJN JOUW OUDERS:|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Domme actie sjee =,=
    Logisch dat ze kwaad is, ze dacht dat je vermoord kon zijn. Als je gaat protesteren trekken je ouders zich helemaal niks van je aan.

    Anders moet je de jeugdzorg fseu derbij halen??
    Of de weetik veel.. Gwn iemand die kan zorgen dat je niet hoeft te verhuizen^^


    Crack a bottle

    Omg >< hmpf, dat was dus geen goed idee! Ik heb toch gezegd dat weglopen alles erger maakt [/was dat in dat ene topic? anw ik heb er ergens gezegd ^^]
    Hmpf, ik snap je mam haar reactie wel, maar slagen én opsluiten. Dat gaat toch wat ver, niet? .S


    Shakin' their ass like they just don't care.

    OMG HOE ERG ZIJN JOUW OUDERS:|

    Mijn vader véél minder erg dan mijn moeder. Alles was mijn schuld van de scheiding o_O Ik haat m'n moeder nu dus echt. Moet ze niet lope verwachte dat ik deze week ga helpen =S

    Omg >< hmpf, dat was dus geen goed idee! Ik heb toch gezegd dat weglopen alles erger maakt [/was dat in dat ene topic? anw ik heb er ergens gezegd ^^]
    Hmpf, ik snap je mam haar reactie wel, maar slagen én opsluiten. Dat gaat toch wat ver, niet? .S

    Nja, vind ik owk. Moet je mijn moeder es duidelijk maken..

    juzus dat ze nu nog niet snappen dat je niet wilt.. ze denken ook erg veel aan wat hun eigen kind will zeg.. NOT!!...
    pfff eig best wel een kut streek... mja...
    ik weet ook niet echt wat je anders moet doen ..


    A Noble was Born in Chaos

    (...)
    Nja, vind ik owk. Moet je mijn moeder es duidelijk maken..

    Ik probeer het niet eens >< blijkbaar is je mam voor géén reden vatbaar..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Domme actie sjee =,=
    Logisch dat ze kwaad is, ze dacht dat je vermoord kon zijn. Als je gaat protesteren trekken je ouders zich helemaal niks van je aan.

    Nja, moet zu me daarom slagen & opsluiten? Ö

    .. wow. Lekker gezellige boel daar... Ze houden echt veel rekening met jou hooar -_-''
    Je moet anders helemaal niets meer zeggen of zo, iets met wat minder risico's... of eetstaking, weetikveel je kamer niet meer uitkomen, iedereen negeren...


    What's wrong whit loving someone?

    (...)
    Nja, moet zu me daarom slagen & opsluiten? Ö
    Misschien was het de stress ofzo? Wat zou jij doen als je puber/tienerdochter wegliep en de school belde dat ze er niet is? Ik zou me kapot stressen, misschien mijn dochter niet slaan. Maar ik zou absoluut ook niet blij zijn als zij terugkomt alsof er niks is gebeurd.
    Kijk ook eens vanuit haar ogen. Ze denkt een goede keuze te maken voor haar dochter, is haar dochter het er niet mee eens.

    .. wow. Lekker gezellige boel daar... Ze houden echt veel rekening met jou hooar -_-''
    Je moet anders helemaal niets meer zeggen of zo, iets met wat minder risico's... of eetstaking, weetikveel je kamer niet meer uitkomen, iedereen negeren...

    Als ik in eetstaking ga, mag ik nog meer naar de psycholoog o_O