The London's school of great forces
Iedere leerling op deze school word gelijk behandelt. De school probeert de leerlingen discipline aan te brengen en heeft daarom een paar keiharde regels. Al die regels zijn te lezen in het reglement van de school. Elk leerling heeft verschillende speciale krachten, 2 om precies te zijn. Anders zouden ze hier niet zijn. De ene kan gedachtes lezen of door muren lopen. Hoewel al deze leerlingen daardoor heel bijzonder zijn, blijft het wel min of meer realistisch. Het is niet zo dat iemand uit het niets iemand in de fik kan steken of in een kikker verandert. Wel kan het zo zijn dat iemand bijvoorbeeld een vuur wat er al is laat groeien en op die manier iemand in de fik steekt. Natuurlijk is dit streng verboden. Iedereen gaat alleen naar de lessen waar zijn krachten worden gegeven, dit zijn er 2. Elke week is er vanaf maandag tot en met zaterdag les.
Regelement
Geen krachten op andere leerlingen gebruiken, behalve als dit een les is
Niet eten buiten de eetzaal
Op tijd bij de eetzalen zijn
Respect tonen aan iedereen
Altijd je uniform aan hebben
Je uniform niet aanpassen
Op tijd naar je slaapzaal
Geen jongens op de meisjeszalen of andersom
Niet buiten de schoolhekken komen
En andere logische regels
Ma t/m Za
Opstaan 07.30
Eten 8.30-9.30
Vrije tijd 9.30-10.00
Les een 10.00-11.15
Les twee 11.15-12.30
Eten 12.30-13.30
Vrije tijd 13.30-14.00
Les 3 14.00-15.15
Les 4 15.15-16.30
Vrije tijd 16.30-16.45
Les 5 16.45-18.00
Eten 18.00 19.00
Vrije tijd 19.00-21.30
naar slaapzalen 21.30
Zondag is iedereen de hele dag vrij, maar de eet tijden zijn hetzelfde.
Rollen
De krachten 2 per persoon.
Je mag zelf een kracht bedenken, maar vraag eerst aan mij of ik hem goed vind. Geen garantie dat ik alle krachten goed keur
Gedachtes lezen Kunnen zien wat anderen denken
Door muren lopen Muren of gesloten deuren zijn voor jou geen probleem, je loopt er dwars doorheen
Extra sterk zijn Onwaarschijnlijk zware dingen kunnen optillen
Extra snel zijn Onwaarschijnlijk snelle reflects hebben en snel kunnen rennen
Emoties aanpassen Als iemand zich verdrietig voelt kan jij hem vrolijk maken
Zweven Aan het begin alleen voorwerpen, maar later ook mensen en dieren zonder handen de lucht in krijgen
Telepathie Een boodschap naar iemand kunnen verzenden en ontvangen via gedachtes
Vuursturen Het zomaar kunnen later groeien of doven van vuur. Let op, je kan niet zomaar een vuur maken
Watersturen Het kunnen laten vermeerderen of weglaten lopen van water. Let op je kan niet zomaar water laten verschijnen
Plantensturen Het kunnen doden en tot leven laten komen van planten, of ze laten groeien. Let op je kan geen planten zomaar laten verschijnen
Paranormaal Je kan met geesten praten en ze zien, hoewel sommige geesten heel eng zijn, kunnen ze niemand wat aandoen
Copycat Jij kan voor maximaal 3 uur de gave van iemand anders overnemen. Terwijl je deze gave gebruikt kan je je eigen gave niet gebruiken. Het nadeel is dat er beperkingen zijn. De dingen die jij met deze gave kan doen kan nooit krachtiger zijn dan iemand die de betreffende gave zelf bezit
Charmspeak Mensen dwingen om bepaalde dingen te doen door middel van een bepaalde manier van praten, hoe meer je getraind bent hoe minder de andere mensen dit kunnen tegenwerken
Regels van het RPG
Ik wil tussen de 12 en de 20 leerlingen voor ieder huis minimaal 3 en maximaal 5
Maximaal 2 rollen per persoon
Alleen de lords en lady's zijn nieuw op de school de rest niet
Graag ongeveer 100 woorden per post/4 regels
Ten minste 1 post per week, behalve als je me gemeld hebt afwezig te zijn.
Als je niet meer mee wil doen schrijf je dan gewoon uit
Invullijstje
Naam
Leeftijd
House
Krachten (2)
Uiterlijk(met foto!)
Innerlijk
Verleden
Familie
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 17:50 ]