• (Je moet de serie: the last airbender, wel kennen anders snap je er niks van)
    Nadat aang de oorlog had beeindigd, ging alles goed. 3 avatars kwamen, en leefden in vrede. Tot de vuurnatie's vuurheer een ver famillielid van zuko, gedood werd, en deze vuurmeester die zuko's verre famillie lid gedood had, werd vuurheer gekozen, omdat hij de sterkste was die nooit zou veraden. Hij heeft het ook geheim gehouden natuurlijk. Deze vuurheer was slecht en viel de waterstam en aarderijk aan, om een of andere reden niet de luchtnatie. Toen de avatar geboren werd was de vuurheer al veel sterker en iedere dag vielen ze aan. Toen de avatar 13 was, moest werd het haar verteld dat ze avatar was. Het sturen werd verboden door de vuurnatie en alleen de vuurnatie mocht nog sturen, en je moest de gevangenis in als een vuurnatiesoldaat je ziet sturen. Nu is het aan de avatar om het balans te herstellen.

    Avatar:
    Kat Erica Edwards.
    Elementen die ze nog kan sturen: is alleen lucht.
    Uiterlijk: zwart haar, pijlen tatoes en luchtnomaden kleren, en blauwgroene ogen.
    Leeftijd:13
    Innerlijk: aardig die nooit wil doden, een beetje zoals Aang.
    Extra: haar luchtbizon heet Arrow, en ze heeft een vliegstok.

    Waterstuurders (kunnen ook bloed, en sneeuw, en ijs sturen, en planten)
    Leider: -
    -Kabin Yanga
    - Monique "Moon" Greylake (Watersturing's leraar van de Avatar)
    -
    -

    Luchtnomaden:
    - Romance Aeiric Zephyr.
    -(leider): Ethary (ookwel: Ethery, Ry, Eth, Etha)
    -Hercos Katarase.
    -

    Aarderijk(kunnen ook zand sturen):
    Leider(aardskoning)
    - Carmin Garabi Aguann (aardstuurleraar Avatar)
    -
    -
    -

    Vuurnatie(kunnen ook bliksem sturen)
    Leider(vuurheer): -
    Hoge rangen: - Adelyn Chloe Cavett
    Soldaten:
    -
    -
    -
    -
    Goede vuurstuurders:
    - Shou Kurusu. (Vuurstuurleraar Avatar)
    -Fanner Katarase

    Niks-stuurders(de enige die wapens mogen hebben of gebruiken):
    - Ibbin Fonqu. (woont in aarderijk)
    -Rosanne Nivandë Shinerwood.
    -
    -
    -

    Regels:
    - geen 16+
    - als je vuurnatie bent, mag je 'goed' worden, maar minimaal 2 goede vuurnatie mensen!
    - minimaal 5 volle regels!
    - speel realistichs (geen godmode, niet altijd raak, etc.)
    - minimaal 2 characters!
    - niet doden zonder dat de ander het wil

    Lijstje:
    Naam:
    Element:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151250

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 23:22 ]


    May StarClan light your path.

    well, er moeten niet te veel meereizigers komen, maar goed.

    Dat mag voor jullir both :D

    @owlsome als jij dat wil, jammer, maar goed ik haal je personages weg)


    May StarClan light your path.

    Ohja. theDarkking, Hercros gaat niet zomaar even voor de lol naar de waterstam,maar met een goede reden anders is het beetje vaag, misschien kunnen we doen dat ze goede vrienden zijn en dat Hercros Katja daarom achtervolgt?


    May StarClan light your path.

    Misschien dat het verzet daar gaat helpen.
    En dat jij en ik elkaar kennen van dat ik werd uitgewisseld naar jou luchttempel.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Is goed ^^

    Ik hoop dat er snel reactie's komen in het rpg topic, heb wel zin om verder met Katja te gaan.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 23:11 ]


    May StarClan light your path.

    -

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 2:18 ]

    PindaDoos schreef:
    Dit lijk me best leuk!

    Naam: Rosanne Nivandë Shinerwood.

    Element: Geen. Ze vecht wel met wapens.

    Leeftijd: 21.

    Uiterlijk:




    De 1e foto is hoe ze er uit ziet, ook qua kleding. De 2e foto is van haar vogel.
    Rosanne heeft eikenhout bruin haar dat tot haar onderrug komt. Haar ogen zijn licht groen, net als het gras in de lente bloei.
    Op haar wang loopt een litteken die ze is opgelopen door een gevecht met haar vader, dat een moeilijk moment voor haar is geweest en waar
    ze nu nog steeds last van heeft. Ze is licht getint en heeft een redelijk stevige lichaamsbouw. Ze is er lenig en kan van boom naar boom springen of klimmen. (Soort van Freerunnen.)


    Innerlijk: [Rosanne is erg hard. Vaak neemt ze ook niet de moeite om haar emotie te tonen, tenzij het egt moet. Haar hardheid komt omdat haar ouders haar verwaarloost hebben en haar aan haar lot overlieten. Ze word de "Lady of the Forest" genoemd door vele mensen, dit komt omdat haar vijanden, die het bos in gaan, niet meer terug worden gezien. Ze toont ook geen genade en een boze blik is vaak niet te vermijden. Ondanks haar harde kanten kan ze ook aardig en behulpzaam zijn. Over haar ouders praten is een gevoelig onderwerp, dus daar zal ze niet snel over beginnen. /i]

    Extra: Wapens: Pijl en boog, werpmessen, 2 korte zwaarden en een kleine kruisboog die op op haar armbescherming vast zit, zei kan deze wel los koppelen. Ook heeft Rosanne een zwarte valk genaamd Tristitiam, die alleen naar haar commando's luisterd.


    Ik ben er nog niet helemaal 100% klaar mee en er zullen nog wel wat veranderingetjes in komen.
    Het lijkt me ook leuk dat als de Avatar naar het Aarderijk reist dat ze in het bos komen en haar ontmoeten.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 2:16 ]

    Sorry voor de dubbelpost, foutje! :$

    Je mag al rpg'en hoor, maar ik zit nu. Op de ipad.

    Dus morgen staat ie er bij.


    May StarClan light your path.

    Dat we naar het bos gaan en dan haar ontmoeten.

    Zullen we dan doen dat ze ook in het verzet zit.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Staat er bij

    @TheDarkKing hoe bedoel je?


    May StarClan light your path.

    Die personage van pinda.
    Ook in het verzet tegen de vuurnatie zit.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Dat lijkt me ook best leuk.

    Naam: Aryanta Tiana Himitsu
    Element: Vuur
    Leeftijd: 15 jaar. Iets ouder dan de Avatar, maar nog erg kinderlijk.
    Uiterlijk:


    Aryanta heeft karamel-kleurige ogen, met vaak pretlichtjes er in. Haar huid is een beetje getint, maar niet enorm donker. Ze is behoorlijk lang; 1.73 cm. Ze draagt kleren van de Vuurnatie. Meestal heeft ze een dromerige blik in haar ogen.
    Innerlijk: Aryanta is een vrolijke, opgewekte, maar dromerige meid, die graag nieuwe dingen leert kennen. Ze wilt vanalles leren, maar ze focust zich nu voornamelijk op vuursturen. Ze wil graag vrienden zijn met iedereen, wat niet altijd lukt. Aangezien ze van de vuurnatie is, wordt ze vaak gewantrouwd, terwijl Aryanta nog geen vlieg kwaad doet. Daardoor heeft ze ook vaak haar jeugd in eenzaamheid gespendeert. Ze is, ondanks haar vrolijkheid, niet erg open. Ze praat niet veel over haarzelf, maar staat open om te luisteren naar wie het ook nodig mag hebben. Ze reist met de Avatar mee, om te zorgen dat ze nooit meer zwak hoeft te zijn.
    Extra: Nadat Aryanta's vader overleed in gevecht, raakte haar moeder in een depressie, en moesten Aryanta en haar broertje uit bedelen, soms ook met een verkeerde afloop. Daarom wilt Aryanta zich nóóit meer zwak voelen, of overgeleverd aan de genade van iemand anders. Haar moeder is inmiddels alweer redelijk uit de put, en in staat om voor Aryanta's broertje -Max- te zorgen. Aryanta is weggelopen van huis, nadat haar moeder de zoveelste scharrel had meegenomen, die niet voor Max en Aryanta kon zorgen. Aryanta heeft haar plannen van te voren echter wel aan Max uitgelegd, die haar vertelde dat ze móest gaan. Dit was haar droom. Reizen en nieuwe dingen zien en leren.


    Tijd voor koffie.

    Kan mijn personage een beetje een oefenmaatje zijn van de avatar met luchtsturen?
    Dat we elkaar dingen leren.
    Ps. misschien ken ik nog wel iemand die mijn broer kan spelen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 16:55 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 20:11 ]