• (Je moet de serie: the last airbender, wel kennen anders snap je er niks van)
    Nadat aang de oorlog had beeindigd, ging alles goed. 3 avatars kwamen, en leefden in vrede. Tot de vuurnatie's vuurheer een ver famillielid van zuko, gedood werd, en deze vuurmeester die zuko's verre famillie lid gedood had, werd vuurheer gekozen, omdat hij de sterkste was die nooit zou veraden. Hij heeft het ook geheim gehouden natuurlijk. Deze vuurheer was slecht en viel de waterstam en aarderijk aan, om een of andere reden niet de luchtnatie. Toen de avatar geboren werd was de vuurheer al veel sterker en iedere dag vielen ze aan. Toen de avatar 13 was, moest werd het haar verteld dat ze avatar was. Het sturen werd verboden door de vuurnatie en alleen de vuurnatie mocht nog sturen, en je moest de gevangenis in als een vuurnatiesoldaat je ziet sturen. Nu is het aan de avatar om het balans te herstellen.

    Avatar:
    Kat Erica Edwards.
    Elementen die ze nog kan sturen: is alleen lucht.
    Uiterlijk: zwart haar, pijlen tatoes en luchtnomaden kleren, en blauwgroene ogen.
    Leeftijd:13
    Innerlijk: aardig die nooit wil doden, een beetje zoals Aang.
    Extra: haar luchtbizon heet Arrow, en ze heeft een vliegstok.

    Waterstuurders (kunnen ook bloed, en sneeuw, en ijs sturen, en planten)
    Leider: -
    -Kabin Yanga
    - Monique "Moon" Greylake (Watersturing's leraar van de Avatar)
    -
    -

    Luchtnomaden:
    - Romance Aeiric Zephyr.
    -(leider): Ethary (ookwel: Ethery, Ry, Eth, Etha)
    -Hercos Katarase.
    -

    Aarderijk(kunnen ook zand sturen):
    Leider(aardskoning)
    - Carmin Garabi Aguann (aardstuurleraar Avatar)
    -
    -
    -

    Vuurnatie(kunnen ook bliksem sturen)
    Leider(vuurheer): -
    Hoge rangen: - Adelyn Chloe Cavett
    Soldaten:
    -
    -
    -
    -
    Goede vuurstuurders:
    - Shou Kurusu. (Vuurstuurleraar Avatar)
    -Fanner Katarase

    Niks-stuurders(de enige die wapens mogen hebben of gebruiken):
    - Ibbin Fonqu. (woont in aarderijk)
    -Rosanne Nivandë Shinerwood.
    -
    -
    -

    Regels:
    - geen 16+
    - als je vuurnatie bent, mag je 'goed' worden, maar minimaal 2 goede vuurnatie mensen!
    - minimaal 5 volle regels!
    - speel realistichs (geen godmode, niet altijd raak, etc.)
    - minimaal 2 characters!
    - niet doden zonder dat de ander het wil

    Lijstje:
    Naam:
    Element:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151250

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 23:22 ]


    May StarClan light your path.

    Ik zelf bespeel de avatar ^^


    May StarClan light your path.

    Iedereen is geaccepteerd en staat er bij. Het RPG topic is er ook al. Ik zal even een link plaatsen :P


    May StarClan light your path.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151250


    May StarClan light your path.

    ...dat is snel. Ik heb nog niet eens de kans gehad om mijn personages in te vullen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    ...dat is snel. Ik heb nog niet eens de kans gehad om mijn personages in te vullen.

    Ik zou inderdaad nog even wachten met het rpg topic tot alle rollen ingevuld zijn.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 9:16 ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Mijn watergasje staat er nog niet bij. ;o


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    Mijn watergasje staat er nog niet bij. ;o

    Die van mij ook niet.

    Ik weet nog niet zeker of ik wel mee ga doen, though. Het is allemaal een beetje rommelig en te gehaast. x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Die van mij ook niet.

    Ik weet nog niet zeker of ik wel mee ga doen, though. Het is allemaal een beetje rommelig en te gehaast. x'D

    Vind ik ook, niet heel goed georganiseerd. Ik zie wel wat het wordt.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Hour schreef:
    Ehm...
    Ik wil wel een meisje, als het kan waterstuurder, maar als deze vol is aardestuurder. :3


    Mocht dit nou of niet ?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Moesten we nou 2 personages maken of mag 1 ook gewoon?


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    @Aside 2 personage's hoeft niet.
    @After dit mag wel.

    @de rest, ik plaats jullie er wel bij


    May StarClan light your path.

    Naam: Monique "Moon" Greylake.
    Element: Water
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    Moon heeft heldere, waterblauwe ogen, die uitlopen naar een heel licht bruin. Haar haren zijn van nature lichtblond, en aan de onderkant zitten er krullen en is het meer gewoon blond. Haar ogen worden omlijnd door volle, donkere wimpers. Ze heeft een vrij spits gezicht en is niet heel lang, namelijk maar 1,68.
    Innerlijk: Moon is een zelfverzekerde vrouw en een echte strijder. Ze zal er alles voor willen doen om de avatar veilig te houden en te helpen, en in haar familie is ook doorgegeven dat dit altijd zal moeten gebeuren. Ze kan ook erg geheimzinnig zijn, al is ze niet bang om te dreigen. Ze heeft niet zo'n creatieve geest, dus voor aanvalsplannen moet je niet bij haar komen. Ze denkt er vaak niet goed over na als ze iets doet, maar is niet bang voor de gevolgen die dat geeft. Al is ze dan soms wel wat klunzig. Ze is het liefst zo veel mogelijk buiten. Ze is constant aan het oefenen, en vind het moeilijk om er mee te stoppen. Ze lacht haar meeste problemen gewoon weg, maar kan af en toe kan ze er niet meer tegen. Als ze verdriet heeft, zet ze dat om in woede, die ze uit op sturen.
    Extra: De Waterleermeester van de Avatar.

    Misschien is het een idee om achter de naam van het personage de user te zetten :')

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 15:40 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Geaccepteerd en je staat er bij, ze mag de waterstuurleraar van de Avatar zijn. (:


    May StarClan light your path.

    Ik heb een vraagje: Zou Shou misschien VuurstuurLerares van De Avatar kunnen zijn ^^?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Sure ^^
    Ik zet het wel ff achter haar naam :D


    May StarClan light your path.