• Ik probeer alleen Joyce te verdedigen,maarja ban me maar,scheld me maar uit,ben maar tegen mij

[/slot]

Is dit niet een beetje heel erg privé?
    Hallo, ik ben een buitenstaander, maar zoek dan de hele zaak uit :Y)
    Met Joyce én Bomm ;)
    [Mening!]

Like ik al gezegd hebt *kopieert ff*

xPLOPMELK zei op 20 okt 2008 - 17:58:
    Ahmm Bomm&Joyce zijn allebei friends van mij aber, ik weet nog niet zo zeker of Bomm dat wel zou doen. Misschien was Joyce zó boos op Bomm door die waarschuwing ofzo dat ze zélf idunoo zo'n gesprek gemaakt. Is niet moeilijk hoor, jetypt gewoon hun nickname en zet er dan wat vuile woorden in om ze in een zwart licht te zetten. Ik weet er niets van, und jij eigenlijk ook niet dus ik snap niet waarom je hier een topic over maakt want hier komt ten eerste ruzie van en ten tweede mag jij je er eigenlijk gewoon niet mee moeien want dit is iets tussen Bomm&Joyce en niet met jouw erbij betrokken am i right?

(...)
    Joa XD Dat vond ik duss ookal ,, En toen sei ik dat.. EN toen werd se nog kwaader ,En toen vond ik dat discriminatie ,,maar daar was se het niet mee eens ,,en toen had ik weer bijna een waarschuwing te pakken ><
    mwahah x'D

Ik probeer alleen Joyce te verdedigen,maarja ban me maar,scheld me maar uit,ben maar tegen mij

[/slot]

Djeez, gaan we nu zo beginnen? Het onschuldig dingetje uithangen en een beetje medelij vragen --' En dan zeg jij dat Bomm laag is --'

(...)

Like ik al gezegd hebt *kopieert ff*

xPLOPMELK zei op 20 okt 2008 - 17:58:
    Ahmm Bomm&Joyce zijn allebei friends van mij aber, ik weet nog niet zo zeker of Bomm dat wel zou doen. Misschien was Joyce zó boos op Bomm door die waarschuwing ofzo dat ze zélf idunoo zo'n gesprek gemaakt. Is niet moeilijk hoor, jetypt gewoon hun nickname en zet er dan wat vuile woorden in om ze in een zwart licht te zetten. Ik weet er niets van, und jij eigenlijk ook niet dus ik snap niet waarom je hier een topic over maakt want hier komt ten eerste ruzie van en ten tweede mag jij je er eigenlijk gewoon niet mee moeien want dit is iets tussen Bomm&Joyce en niet met jouw erbij betrokken am i right?

Jhup, I know ;)
    Máár, dat is ook mijn mening ;)

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Laat het gewoon gaan.
    Jullie doen echt állemaal moeilijk.
    Dit is tussen Joyce en Bomm.
    Laat het dan lekker tussen hun blijven.
    Dank je wel, alsjeblieft.
    Dag.

I don't need to explain myself, I know I'm right.

Ik vindt dit topic echt serieus nergens op slaan.
    Sorry Joyce!
    Ja, Joyce is ook een vriendin van mij.
    En ze had aan mij gevraagd of ik een topic aan wilde maken hierover.
    Maar dat weigerde ik, omdat Bomm al zei dat ik dan ook verbannen zou worden.
    En Bomm is harstikke aardig, lief, zorgzaam met een tikkeltje gekheid.
    Ik snap deze heisa hier rondom allemaal niet.
    Ze doen harstikke hard hun best om deze site zo leuk mogelijk te maken.
    En ik vindt het vóóral niet eerlijk voor Bomm!
    Zij is elke keer de pispaal, terwijl zij één van de mod's is die zich écht inzet voor deze site.
    Hou alsjeblieft hierover op, want jullie kénnen haar niet eens.
    In ieder geval niet de kant die ik van haar kant!
    Misschien moeten jullie daar eens researsch over doen, voordat jullie oordelen!
    Slotje, aub?

You're very welcome.
    [/slotje]

Bored.