Ik probeer alleen Joyce te verdedigen,maarja ban me maar,scheld me maar uit,ben maar tegen mij
[/slot]
-
20 okt 2008 - 17:5220 okt 2008 - 18:00
(...)
Jaa IK HAD PRESIES HETSELFDE,,
Wnt die iemand van NOELxLOLLY die se helemaal niet mogen bn ik duss ,en toen kreeg ik ook een forumban terwijl ik niks had gedaan en toen gaf Noel daar duss haar mening over voor mij en toen kreeg sei ook gelijk een forumban¬¬
Egt lelijk..
Ash <33Every tear falls down for a reason.
20 okt 2008 - 18:00DUDE ,,IK HEB 6 WAARSCHUWINGEN!!
En 2 daarvan sijn voor dingen die GEWOON MOGTEN!
En 1 daarvan is omdat ik tegen een mod had gesegt dat se zuigt Omdat se me waarschuwingen gaf voor dingen die niet eens verboden waren ,en toen werd ik kwaad omdat ik duss een waarschuwing kreeg omdat sei niet tegen kritiek kan ,en nu haat de helft van de mod's mijCrack a bottle
20 okt 2008 - 18:00(...)
Jaa IK HAD PRESIES HETSELFDE,,
Wnt die iemand van NOELxLOLLY die se helemaal niet mogen bn ik duss ,en toen kreeg ik ook een forumban terwijl ik niks had gedaan en toen gaf Noel daar duss haar mening over voor mij en toen kreeg sei ook gelijk een forumban¬¬
Egt lelijk..
Ö
¬¬
20 okt 2008 - 18:03DUDE ,,IK HEB 6 WAARSCHUWINGEN!!
En 2 daarvan sijn voor dingen die GEWOON MOGTEN!
En 1 daarvan is omdat ik tegen een mod had gesegt dat se zuigt Omdat se me waarschuwingen gaf voor dingen die niet eens verboden waren ,en toen werd ik kwaad omdat ik duss een waarschuwing kreeg omdat sei niet tegen kritiek kan ,en nu haat de helft van de mod's mij
arme jij tog x3
mr ik ga weer krabbele nr vriendin vn me wij willen 560 pagina's vol krijge o_oWe can only learn to love by loving.
20 okt 2008 - 18:03Tja, een forum bvan krijgen omdat de mods denken dat je iemand anders bent die al een forum ban heeft, dat is pas lelijk ¬¬', Ze dachten dat ik Ash was, omdat ik me mening gaf ¬¬', Dus ze gaven me een ban, Tja voor niks gvd !, En pas maar op hoor want straks komt er een mod en die geeft je een waarschuwing omdat je kritiek hebt ^^, deden ze ook bij mij dus ¬¬'
Every tear falls down for a reason.
20 okt 2008 - 18:04Jaah alright, blame it on the mods [/Weet niet of deze zin juist is] And why? Omdat ze jullie waarschijnlijk allemaal al een forumban of waarschuwing hebben gegeven. Be-lieve me, ik kom met een paar van de mods goed overeen maar, jaja geloof het of niet! Mij geven ze ook forumbans hoor --' Djeez, dit is niet omdaty ze je volgens jouw 'haten' ofzo hoor, wat al niet is dat ze je haten aber, iedereen gelijk voor de wet ofzo?
20 okt 2008 - 18:05¬¬
Iedereen denkt dat Bomm dat niet sou zeggen,dat doet ze wél!Iedereen denkt dat ze oozo geweldig is.¬¬
Ik hoop dat ik het gesprek vn Joyce er sebiet mag opzetten20 okt 2008 - 18:06Dit is al de 2e keer dat er iemand heel Q tegen Bomm probeert te zetten! Probeer je eenkeer in háár schoenen te schuiven al ze áltijd schuld krijgt en op Q superveel verwijten naar d'r hoofd krijgt!
20 okt 2008 - 18:06Jaah alright, blame it on the mods [/Weet niet of deze zin juist is] And why? Omdat ze jullie waarschijnlijk allemaal al een forumban of waarschuwing hebben gegeven. Be-lieve me, ik kom met een paar van de mods goed overeen maar, jaja geloof het of niet! Mij geven ze ook forumbans hoor --' Djeez, dit is niet omdaty ze je volgens jouw 'haten' ofzo hoor, wat al niet is dat ze je haten aber, iedereen gelijk voor de wet ofzo?
n_n se geven mij ook forumbands omdatk te hyper ebn vlgens mi x3We can only learn to love by loving.
20 okt 2008 - 18:08Ik vindt dit topic echt serieus nergens op slaan.
Sorry Joyce!
Ja, Joyce is ook een vriendin van mij.
En ze had aan mij gevraagd of ik een topic aan wilde maken hierover.
Maar dat weigerde ik, omdat Bomm al zei dat ik dan ook verbannen zou worden.
En Bomm is harstikke aardig, lief, zorgzaam met een tikkeltje gekheid.
Ik snap deze heisa hier rondom allemaal niet.
Ze doen harstikke hard hun best om deze site zo leuk mogelijk te maken.
En ik vindt het vóóral niet eerlijk voor Bomm!
Zij is elke keer de pispaal, terwijl zij één van de mod's is die zich écht inzet voor deze site.
Hou alsjeblieft hierover op, want jullie kénnen haar niet eens.
In ieder geval niet de kant die ik van haar kant!
Misschien moeten jullie daar eens researsch over doen, voordat jullie oordelen!
Slotje, aub?I don't need to explain myself, I know I'm right.
20 okt 2008 - 18:08Dit is al de 2e keer dat er iemand heel Q tegen Bomm probeert te zetten! Probeer je eenkeer in háár schoenen te schuiven al ze áltijd schuld krijgt en op Q superveel verwijten naar d'r hoofd krijgt!
Ik heb het gesprek gelezen!
gij denkt dat Bomm altijd ozo lief is en omdat ze mod is en 3 uur achter haar pc zit denkt gij dat ze alles is!20 okt 2008 - 18:10(...)
Ik heb het gesprek gelezen!
gij denkt dat Bomm altijd ozo lief is en omdat ze mod is en 3 uur achter haar pc zit denkt gij dat ze alles is!
Jaah ok begin nu ook maar al tegen mij te roepen ^^ Achjah, als je tóch niets leukers&interesanters te doen hebt dan mensen te beschuldigen enzoo tjaah is dat jouw eigen focking probleem en NIET het mijne20 okt 2008 - 18:10Ik heb het gesprek erop gezet.
Hopelijk gelooft iemand me nu--'
En dat van Joyce is alleen maar verdedging!20 okt 2008 - 18:10(...)
Jaah ok begin nu ook maar al tegen mij te roepen ^^ Achjah, als je tóch niets leukers&interesanters te doen hebt dan mensen te beschuldigen enzoo tjaah is dat jouw eigen focking probleem en NIET het mijne
leest gesprek dan!20 okt 2008 - 18:12