• Omdat ik in de toekomst misschien op ga treden met een schotse pipeband, ben ik opzoek naar leuke kapsels die in een mum van tijd gemaakt zijn.
    Het liefst van al mooie, speciale kapsels waarbij mijn haar vast zit maar waar het niet al te moeilijk van is om ze te maken.
    Ik zit echter wel met een klein probleem of twee.
    Mijn haar is niet alleen erg lang, ook is het redelijk dik en veel waardoor ik niet zomaar alles kan doen omdat ik een glengarry op moet zetten.



    Daardoor kan ik niet alles doen wat ik wil.
    Je kan nu wel zeggen dat ik misschien moet laten invlechten of een gewone vlecht moet maken, maar ik sta er absoluut niet mee.
    Eigenlijk wil ik mijn haar deels los laten maar dat het toch netjes oogt.
    Ik heb zelf het internet al afgeschuimd maar kan niets vinden dat ik ook bij mezelf kan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Één woord: donut.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Misschien een schuin ingevlochten vlecht, die begin aan de linkerkant en dan langs de onderkant of de bovenkant van je hoofd naar rechts gaat en dan over één schouder hangt.
    Ik ben daar zelf ook super slecht in haha.


    Your make-up is terrible

    Pabiloso schreef:
    Één woord: donut.

    Zes woorden: Dat past niet onder de glengarry.
    Mijn haar is echt veel te lang ervoor...tenzij het in mijn nek zou hangen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 22:10 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cas schreef:
    Misschien een schuin ingevlochten vlecht, die begin aan de linkerkant en dan langs de onderkant of de bovenkant van je hoofd naar rechts gaat en dan over één schouder hangt.
    Ik ben daar zelf ook super slecht in haha.

    Heb je een afbeelding?
    Ik begrijp niet zo goed wat je wilt zeggen. :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Zes woorden: Dat past niet onder de glengarry.
    Mijn haar is echt veel te lang ervoor...tenzij het in mijn nek zou hangen.


    Dat geeft me een idee! Je maakt een staart onder aan je nek, het elastiek niet tegen je hoofd aan maar lager en dan pak je je staart vast en doe je die tussen het midden van je haar door en trek je hem naar beneden. Ik ben zo slecht in uitleg, god.


    Your make-up is terrible

    Tyrion schreef:
    (...)
    Zes woorden: Dat past niet onder de glengarry.
    Mijn haar is echt veel te lang ervoor...tenzij het in mijn nek zou hangen.


    In je nek bast het wel.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kun je niet met schuifspeldjes de voorste plukjes vastzetten, onder je glengarry?


    Food.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Heb je een afbeelding?
    Ik begrijp niet zo goed wat je wilt zeggen. :Y)




    Dat was het enige dat ik kon vinden dat erop lijkt. Je begint aan de ene kant en gaat zo naar de andere kant, al stopt deze iets eerder en zijn het er twee. Je kan hem zo ook over de bovenkant van je hoofd laten lopen.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)



    Dat was het enige dat ik kon vinden dat erop lijkt. Je begint aan de ene kant en gaat zo naar de andere kant, al stopt deze iets eerder en zijn het er twee. Je kan hem zo ook over de bovenkant van je hoofd laten lopen.

    Hmm, dat moet nog wel lukken denk ik.
    En het ziet er trouwens ook nog speciaal uit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cas schreef:
    (...)

    Dat geeft me een idee! Je maakt een staart onder aan je nek, het elastiek niet tegen je hoofd aan maar lager en dan pak je je staart vast en doe je die tussen het midden van je haar door en trek je hem naar beneden. Ik ben zo slecht in uitleg, god.




    Zo dus.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)



    Zo dus.
    dit is echt makkelijk ziet er goed uit en kan je zonder spiegel opnieuw maken


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Die laatste vind ik er echt super mooi uit zien! Mijn haar is helaas nog nèt te kort om het zo te kunnen dragen.. :(

    Cas schreef:



    Zo dus.

    Dat vind ik een hele goede. Vind dat er ook nog wel bij passen.


    Chaos is a ladder.