• Ik zit heel erg te twijfelen of ik volgend jaar competitie wil blijven spelen. Het punt is namelijk dat ik het nog wel wil, maar ik wil ook graag een bijbaantje, je wordt alleen niet snel ergens aangenomen als je zaterdags niet kan werken. Daarnaast ben ik als ik een wedstrijd zou hebben op zaterdag, vaak de hele zaterdag kwijt, terwijl ik alleen de ochtend of de middag kwijt zou zijn als ik zou werken. Volgend jaar word ik ook al 18, en ik denk dat je als achttienjarige niet snel aangenomen zal worden als je geen werkervaring hebt, daarom wil ik nu graag alvast een baantje.

Iemand die misschien tips heeft hoe ik het beste kan gaan kiezen?

-geen idee of dit hier thuis hoort maar ik zou niet weten waar het anders zou moeten-

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 14:02 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

--> Ik zag een foutje in de titel, Dillema, is Dilemma. Heb het even aangepast (:

[ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 18:04 ]

Miep

Macavity schreef:
    Ik zag een foutje in de titel, Dillema, is Dilemma. Heb het even aangepast (:

Oh, dankje xd.
    Dat was erg dom van me.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Liefde, vriendschap en familie is meer om over de relatie met je vrienden, familie of liefjes te praten. =)
    Het past niet echt ergens anders thuis, dus stamcafé.

Ik zou eens een opsomming maken van alle voordelen en alle nadelen verbonden aan beide polen. Wat zijn de voor- en nadelen van competitie en wat zijn de voor- en nadelen van een baantje zoeken? En dan die 2 vergelijken. Je moet ook doen wat je graag doet.

Ik combineer beide nu toevallig. Ik sport heel intensief, maar heb ook weekendwerk. Moet ik werken, dan ga ik niet varen. Als ik niet moet werken, ga ik varen. Maar bij mij is het ook eerder: als ik centjes kan verdienen, moet ik dat doen. Zonder centjes kan ik ook niet gaan sporten of dingen in mijn vrije tijd doen. + Het staat leuk op je CV als je vast weekendwerk hebt (gehad).

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Misschien kan je gewoon doordeweeks blijven trainen maar niet meedoen met wedstrijden, of alleen als je niet hoeft te werken? Een bijbaantje is inderdaad handig, zeker om wat geld te verdienen en iets op je cv te hebben.

Your make-up is terrible

Je kan vast in overleg met je sportclub regelen dat je training gaat geven aan de Jongste Jeugd, zodat je met je sport bezig blijft. Zorg dat het doordeweeks of 's zaterdagochtend vroeg is. Dan kun je 's middags en eventueel 's ochtend werken, ligt eraan op welke dagen je gaat trainen.

[ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 14:27 ]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife