• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het baas, want niemand heeft mij ooit gepost, lol.


    26 - 02 - '16

    Dat is echt veel, zeker met 3 followers.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik maak zelf eigenlijk nooit foto's enzo maar in het begin van mijn tumblr-jaren heb ik wel vaak foto's op tumblr gepost (die ik dan ergens op het internet vond) waarvan er een aantal meer dan 100.000 notes hebben gekregen. Ik zette er natuurlijk wel bij dat hij niet van mij was:Y)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Haha, dat is best veel hoor. Die van mij krijgen er vaak rond de 50.


    Your make-up is terrible

    gingercheeks schreef:
    Ik maak zelf eigenlijk nooit foto's enzo maar in het begin van mijn tumblr-jaren heb ik wel vaak foto's op tumblr gepost (die ik dan ergens op het internet vond) waarvan er een aantal meer dan 100.000 notes hebben gekregen. Ik zette er natuurlijk wel bij dat hij niet van mij was:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cas schreef:
    Haha, dat is best veel hoor. Die van mij krijgen er vaak rond de 50.

    Moet je er wel bij zeggen dat je bijna 400 followers hebt (of is het alweer meer ;p)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Moet je er wel bij zeggen dat je bijna 400 followers hebt (of is het alweer meer ;p)


    405, maar ik heb al heel lang geen dingen meer online gezet haha. Het maakt niet uit hoeveel followers je hebt, het gaat om de tags en hoeveel followers degene heeft die hem reblogt van je.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    405, maar ik heb al heel lang geen dingen meer online gezet haha. Het maakt niet uit hoeveel followers je hebt, het gaat om de tags en hoeveel followers degene heeft die hem reblogt van je.

    Ja, maar hoe meer mensen jou followen, hoe groter de kans dat het gereblogged wordt. Dat helpt ook mee ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ooit een keer een foto gevonden van een GoT event en dat gepost omdat ik het nergens zag staan, toen had ik ong. 500 notes. Maar dat was het dan ook :'D


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Bijna nooit, alleen ik heb een plaatje van Heidi Montag die kawugom kauwt met een grappig gezicht die iets van +500 reblogs heeft. Normaal ligt het tussen de 4 en de 40 rebogs. :'D Ik heb zelf zes followers.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb twee records:
    5.893 reblogs
    en
    6,608 reblogs.

    o.o *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ligt heel erg aan de post en zoals Nikki al zei aan de tags die je het geeft. Mijn meest gereblogde post was een Manuel Neuer Nutella-post, lol. Kan hem niet meer vinden, want ik post en reblog veel te veel, maar die had 700+ reblogs/likes. Meestal krijg ik er tussen de 50 en 150, maar ik reblog voornamelijk.

    Oh, en ik heb 110 followers.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 15:28 ]


    ars moriendi

    De dingen die ik zelf post worden vaak niet gereblogd, maar als ik iets van iemand reblog meestal maar 1 x.

    en ik heb 12 volgers.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dat hangt er een beetje van af op welke blog ik iets post. Meestal krijg ik ergens tussen de twee en twintig notes, dus honderd is vrij veel, zeker als je maar drie followers hebt.
    Mijn record is 24.526 met een blog waar ik zo'n 150 followers heb, maar waar ik inmiddels niets meer mee doe. Dat was wel echt een grote uitzondering. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tegenwoordig post ik niets meer zelf, ik denk dat deze met 62 notes haha, misschien dat nog een meer heeft maar zal wel niet heel veel meer zijn dan =p


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind