• Ohh, wat een avond. Mijn clubje heeft dan toch eindelijk de cup met de grote oren te pakken! Het blijft ongelofelijk hoeveel emotie voetbal bij mensen kan losmaken. Na al die keren net niet hadden ze het meer dan wie ook verdient. En dan Arjen.. Die man heeft zoveel tegenslag en ongezouten kritiek over zich heen gekregen en is toch altijd doorgegaan.. en nu is hij gewoon man van de wedstrijd, en in mijn ogen de hele fucking Champions League, geworden.

    Als je verder totaal niet into voetbal bent is het misschien moeilijk voor te stellen, maar ik heb echt gehuild toen Arjen in de laatste minuten de goal maakte en ik zag hoe een droom van de man die ik diep respecteer uitkwam. Mijn Quizlet-signature goldt maar weer eens meer dan ooit, haha.




    Wie heeft de verschrikkelijk zenuwslopende match tussen Bayern en Dortmund gezien vanavond?


    ars moriendi

    Ik zag vanochtend toevallig een paar heel zielige plaatjes van degenen die hebben verloren, maar ik had geen idee waarvan het eigenlijk was :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Nadal schreef:
    Haha Claire :'D Nogmaals heel erg gefeliciteerd en ze hebben het verdiend!



    (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ha, toen ik hem zag, moest ik meteen aan jou denken.


    Tijd voor koffie.

    Ik volg voetbal niet zo erg, maar ik ben blij voor jou en alle andere fans :Y)


    26 - 02 - '16

    De vrienden van mijn broers waren hier om de wedstrijd te kijken dus ik heb wel het een en ander opgevangen (vooral geschreeuw).


    Take risks and conquer your fears.

    Cyborg schreef:
    Ik volg voetbal niet zo erg, maar ik ben blij voor jou en alle andere fans :Y)

    Thank you!


    Kwijt schreef:
    Ha, toen ik hem zag, moest ik meteen aan jou denken.

    Haha, geniaal! _O_


    ars moriendi

    Ik heb het gezien. Wat een held. Ik vond het geweldig voor Robben. Hij verdiende dit, voor mij was hij diegene die gewonnen had, die cup is voor hem. Een assist en een goal. Na alle shit en tegenslag. Het niet scoren op het Wk. Ik vond het prachtig.
    Wie had het over Barcelona? Ik denk dat we een nieuwe Barcelona hebben. Ben benieuwd of Guardiola dit kan gaan overtreffen?


    Miep

    Ik heb niet kunnen kijken :( maar dat van de emoties is mij wel herkenbaar. Ik moest lachen en huilen tegelijk toen Afellay zijn eerste interlandgoal op mijn verjaardag maakte <3
    Congratz btw met de overwinning :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    O ja, en gefeliciteerd. (:


    Miep

    Macavity schreef:
    Ik heb het gezien. Wat een held. Ik vond het geweldig voor Robben. Hij verdiende dit, voor mij was hij diegene die gewonnen had, die cup is voor hem. Een assist en een goal. Na alle shit en tegenslag. Het niet scoren op het Wk. Ik vond het prachtig.
    Wie had het over Barcelona? Ik denk dat we een nieuwe Barcelona hebben. Ben benieuwd of Guardiola dit kan gaan overtreffen?

    FCB staat voor FC Bayern cause who the fuck is Barcelona?:Y)
    En ja, als iemand het verdiende, was het Arjen wel. Het geeft deze overwinning gewoon nog veel meer lading en ik ben echt zielsgelukkig dat net hij de winnende goal maakte. Ook mooi dat hij de assist gaf op Mandzu die de eerste erin tikte. Ook weer even een dikke middelvinger naar al die mensen die maar blijven zeggen dat hij nooit passed. Die mensen kijken duidelijk nooit Bundesliga kijken en bekritiseren Arjen op een paar breed uitgemeten foutjes. Heerlijk gewoon.

    Ik ben heel erg benieuwd naar wat Pep gaat doen, maar daarnaast ook ontzettend bang. Jupp had helemaal niet weggemoeten, maar ze hadden Guardiola al aangesteld voordat Heynckes het goed en wel wist. Erg onbeschoft naar Jupp toe vind ik dat wel. Daarbij ben ik heel erg bang dat Pep Robben gaat benadelen wat betreft zijn positie, vooral als Toni Kroos straks terugkomt van zijn blessure. Maar we zullen het zien..
    Macavity schreef:
    O ja, en gefeliciteerd. (:

    Thank you!


    ars moriendi

    Niemand kan om Robben heen ;'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hiljemark schreef:
    Niemand kan om Robben heen ;'D

    .. en Robben om iedereen (: Wat een topper. Echt een dikke middelvinger naar alle mensen die riepen dat hij niets kon en zijn tijd gehad heeft.


    ars moriendi

    Ik weet alleen dat Bayern heeft gewonnen en dat Robben met geluk een keer heeft gescoord, dankzij het nieuws.
    I do not give one fuck about soccer, though, maar gefeliciteerd. :Y)

    Ribery schreef:
    (...)
    Thank you!



    Maar aan de andere kant, kijk naar Barcelona. Het is een elftal om Messi. Bij Real is het een elftal om Ronaldo, misschien iets minder, maar dan alsnog. Ik denk niet dat Guardiola Robben gaat benadelen. En anders weet ik waar zijn huis woont(cat)


    Miep