• Het is nu 125 jaar geleden dat de rebellen verloren tegen het Capitool. En het is tijd voor de vijfde kwart stelling!
    President Snow: 'en nu is het tijd om de envelop open te maken!!!' Hij pakte de envelop uit de doos en maakte hem open ' dit jaar is het speciale..... Dat er in de arena VERLIEFDE koppels ontstaan en moeten proberen samen te overleven! De koppels daar kan je op stemmen' Toen was alles stil.

    Regels!:
    • Je schrijft posts van minimaal vier regels
    • In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    • Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    • Niemand weet meer af van The Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    • 16+ is toegestaan in het topic
    • Begeleiders en stylisten zijn AL
    • Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    • Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    • Reserveringen blijven twee dagen staan
    • Alleen ik (ThisIsMeNow) of Sempra opent een nieuwe topic!

    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk (liefst met foto. Hoeft niet persee met uitleg):
    Innerlijk:
    Extra:

    | Rollen. |

    | District 1. ||

    Mentor: Rosanne Shinerwood- PindaDoos
    Stylist:

    |- Jongenstribuut – Finn Daniel Puckerman- Danosaur
    |- Meisjestribuut – Amelia Night– Sempra 1

    || District 2. ||

    Mentor: Jade "Jay" Madeleine Squirell- Thorn
    Stylist: Destiny Flaraa- ThisIsMeNow

    |- Jongenstribuut –Tyler Dayte Montoya- Malino 4
    |- Meisjestribuut – Eva-Luna Jewel – ThisIsMeNow 5

    || District 3. ||

    Mentor:
    Stylist:

    || District 4. ||

    Mentor: May Howard- Thorn
    Stylist:

    |- Jongenstribuut- Matthew Hammin' Adams- Thorn 3
    |- Meisjestribuut- Eirwen Jénne Cavanaugh- Lake

    || District 5. ||

    Mentor:
    Stylist:

    || District 6. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Oliver Wilson– Unimaginable 5
    |- Meisjestribuut.- Alicia Jade Mountain- Thorn - 8

    || District 7. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Alexander James Gabriëls- Fleeko 6
    |- Meisjestribuut. – Ava Barden- Lovelydemon 7

    || District 8. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Stephan Waters- Lovelydemon 8
    |- Meisjestribuut. – Helena 'helle' Hailey Dawn- Unimaginable 6

    || District 9. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Guillaume Phil Thomas- Unimaginable 1
    |- Meisjestribuut. – Nynke Melody Vain- Thorn 2

    || District 10. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Meisjestribuut.- Charlotte Leah Hunter- MinniMouseX 3

    || District 11. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. - David Elliot Grande- Fleeko 7

    || District 12. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. - Ashton Digly- Sempra 2
    |- Meisjestribuut.- Ordelia Palvin- ThisIsMeNow 4

    De koppels

    1.Amelia Night X Guillaume Phil Thomas
    2.Nynke Melody Vain X Ashton Digly
    3.Matthew Hammin' Adams X Charlotte Leah Hunter
    4.Tyler Dayte Montoya X Ordelia Palvin
    5.Eva-Luna Jewel X Oliver Wilson
    6.Alexander James Gabriëls X Helena 'helle' Hailey Dawn
    7.Ava Barden X David Elliot Grande
    8.Alicia Jade Mountain X Stephan Waters
    9.Finn Daniel Puckerman X Eirwen Jénne Cavanaugh


    iedereen die iets heeft gereserveerd wil die dat zo snel mogelijk invullen!!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 22:37 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Wie heeft nog geen koppel?

    Rol: Mentor district 12
    Naam: Heather Rivas
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 34
    District: 12
    Uiterlijk (liefst met foto. Hoeft niet perse met uitleg):


    Innerlijk: Voordat Heather in de spelen meedeed was ze vrijwel altijd vrolijk en kon niets haar humeur verpesten, na de spelen was dit echter veranderd. Ze was in zichzelf getrokken. Als iemand met haar probeerde te praten werd diegene vaak gewoon genegeerd. Heather was getraumatiseerd en vertrouwde niemand meer. Met de jaren is dit wel minder geworden, maar nog steeds praat ze niet graag met vreemden en heeft bindingsangst.
    Extra: Heather heeft meegedaan aan de 108 hongerspelen. Deze heeft ze alleen gewonnen doordat het grootste deel van de tributen doodging in het bloedbad en zijzelf de rest van het toernooi zoveel mogelijk de rest van de tributen heeft gemeden.


    First things first, but not necessarily in that order

    Sempra schreef:
    (...)

    Nope, maar we hebben net eindelijk evenveel tributen dus daarom kon je geen tribuut krijgen.


    Ghehe, daarom vroeg ik het niet. Ik vroeg het omdat als ze al in de arena waren en aan het vechten, dat het lastig wordt, vind ik dan, omdat ze al aan het vechten zijn en omdat het dan moeilijker word, voor mij dan, om in te springen terwijl ik er het eerste stuk van de RPG niet was.
    Dus daarom vroeg ik het even, want als jullie wel waren begonnen zou ik gaan twijfelen of ik nog wel een mentor wil....
    Snap je?^^
    Maar dat is in iedergeval niet het geval.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Unimaginable schreef:
    Rol: mannelijk tribuut district negen
    Naam: Guillaume Phil Thomas.
    Geslacht: mannelijk.
    Leeftijd: 16
    District: negen
    Uiterlijk (liefst met foto. Hoeft niet persee met uitleg):


    Innerlijk: Phil is altijd erg stil en afwachtend. Hij is vrij slim, maar dat moet ook wel aangezien hij totaal niet sterk is. Hij is beter in verdedigen dan aanvallen en zal zelf dan ook nooit initiatief nemen om iemand aan te vallen. Hij kan erg goed rustig blijven, maar ziet soms niet de serieuze kant van dingen, en soms negeert hij het gewoon. Hij is sociaal erg goed, alleen kan hij soms een beetje bot overkomen. Hij kan soms een beetje ongeduldig zijn als het gaat om wachten op eten, aangezien hij snel honger heeft. Hij slaapt niet heel veel, vooral omdat hij niet kan slapen als er te veel licht om hem heen is, of als hij zich niet veilig voelt. Toch zal je hem nooit echt moe zien, aangezien hij hyper wordt als hij heel moe is, waarna hij gewoonweg in slaap valt, waar of wanneer dan ook. Phil zijn grootste probleem is dat hij waarschijnlijk mensen geen kwaad kan doen. Dingen tegen iemand zeggen gaat nog wel, maar iemand echt pijn doen gaat toch te ver. Hij zou dan ook nooit met een beroeps om willen gaan, omdat hij niet snapt dat mensen zo moordlustig en gemeen kunnen zijn. Zijn vader beschreef het als 'onmenselijk', mede omdat zijn tante dood is gegaan tijdens de 102de honger spelen, toen zij 17 was. Zijn vader kon het dan ook niet aan zien hoe Phil het podium opliep en zijn lot accepteerde. Phil is nooit echt een jongen geweest die laat zien hoe erg hij iets vind.
    Extra: zijn districts aandenken is een kleine speldje met zijn familie naam.


    Unimaginable schreef:
    Rol: vrouwelijk tribuut district 8
    Naam: Helena 'helle' Hailey Dawn
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 15
    District: 8
    Uiterlijk (liefst met foto. Hoeft niet persee met uitleg):


    Innerlijk: Helle is een zelfstandig en actief meisje. Ze neemt altijd initiatief voor dingen en moet altijd iets doen. Tijdens de games zal ze dan ook vaak bezig zijn met dingen plannen en uitwegen bedenken op de momenten dat ze stil zit. Ze kan dus niet relaxen. Helle is ook een heel schrikkerig persoon, soms schrikt ze al van de lichtste onverwachte annraking. Ze let dan ook continu op haar omgeving, aangezien ze ook een heel schrikkerig persoon is. Het feit dat ze zo goed op haar omgeving let werkt soms ook in haar nadeel, aangezien ze er snel slaap te kort door komt en altijd zo bezig is dat ze weinig aandacht heb voor de mensen om haar heen die ze wel vertrouwd. Helle heeft geen andere nodig naar haar mening, maar in werkelijkheid heeft ze soms wel hulp nodig. Ze raakt ze snel gefrustreerd als iets niet lukt, of ze raakt soms aardig snel in de war. Helle is erg wispelturig, waardoor ze soms ok de twee minuten van mening kan veranderen, wat er vaak voor zorgt dat niet alleen zij verward is. Toch lijkt het alsof Helle wel altijd duidelijk kan zijn wanneer het nodig is, afgezien van het feit dat ze niet heel goed uit kan leggen. Helle is soms echt net een klein kind en wil dat dingen gaan zoals zij die plant en kan soms een beetje boos worden als mensen het niet met haar eens zijn. Ze heeft absoluut geen gevoel voor richting en zou dan ook waarschijnlijk niets terug vinden zonder hulp. Zelfs met duidelijke kenmerken zoals meren, grotten, bergen zou ze zelfs de weg nog niet terug vinden. Ze probeert andere wel altijd voor te houden dat ze de weg weet, al kan je in haar ogen de twijfel zien.
    Extra: Helena's district aandenken is een haarclipje, een vogeltje in een hartje.


    Unimaginable schreef:
    Rol: mannelijk tribuut district 6
    Naam: Oliver Wilson
    Geslacht: mannelijk
    Leeftijd: 17
    District: 6
    Uiterlijk (liefst met foto. Hoeft niet persee met uitleg):


    Innerlijk: Oliver is een vrij vrolijke optimistische jongen die altijd overal het beste van in ziet en eigen minder erger probeert te laten lijken doormidden van humor. Hij is vrij druk en vind het soms moeilijk om zijn mond te houden. Toch heeft hij soms wel een beetje behoefte aan stilte. Hij kan soms wel rustig zijn, maar dat is hij alleen als hij verdrietig is of als hij ergens mee zit. Hij kan soms een beetje dom en impulsief overkomen, vooral omdat hij ook impulsief is. Dom is hij echter niet. Hij weet best wat hij doet en kan heel logisch nadenken. Ook is hij heel goed in plannetjes bedenken, al schopt zijn impulsiviteit die soms een beetje in de war. Hij geeft er niet heel veel om wat de meeste andere van hem denken en kan goed omgaan met kritiek, advies en opmerkingen. Advies volgt hij alleen niet altijd op, bijna nooit eigenlijk. Hij is namelijk enorm koppig en denkt alles zelf te kunnen. Hij maakt grapjes over veel dingen, maar meestal kan hij in een situatie waarin het nodig is wel serieus zijn. Hij begrijpt dingen snel en denkt sneller dan dat hij praat, waardoor andere hem soms niet snappen. Wel, heeft hij soms moeite met rekening houden met wat andere kunnen. Hij is heel voorzichtig als het gaat dingen zeggen en soms kan hij een beetje beschermend zijn. Hij zou nooit iemand kunnen vermoorden, voor zover hij weet dan. Hij is soms een beetje sarcastisch, maar dat is hij vooral als hij probeert te verbergen dat hij bang is of iets niet durft. Oliver is niet snel bang of geïntimideerd, maar als hij het eenmaal is is alles wat hij nog kan doen rennen. Hij neemt dan alleen de personen mee waarom hij geeft en hij rent gewoon zo hard mogelijk. Rennen is dan ook iets waar Oliver heel goed in is. Hij is snel, heel snel, ook met reageren. Zijn uithoudingsvermogen komt waarschijnlijk ook goed van pas. Hij heeft een goed hart en wil de meeste mensen graag helpen, al zorgt hij er wel altijd voor dat de mensen die hij mag het het beste hebben. Hij kan er niet tegen als mensen egoïstisch zijn, maar negeert het liever dan dat hij er een probleem van maakt.
    Extra: zijn district aandenken is een klein armbandje wat hij van zijn kleine zusje heeft mee gekregen. Oliver houdt heel veel van zijn kleine zusje en heeft haar bijna helemaal zelf opgevoed. Zijn moeder al te veel op zijn andere twee broertjes letten. Oliver was niet heel erg verbaasd toen nu getrokken werd, rekening houdend met het feit dat zijn naam er vrij vaak in zat. Hij is vooral goed met een speer en pijl en boog, maar gaat er niet vanuit dat hij een pijl en boog te pakken krijgt.



    Ze zijn alle drie af :3 ik heb ze iets aangepast...

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 20:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Danosaur schreef:
    (...)

    je wilt duidelijk veel liever Alexander. Dus waarom zou je dan nu wel voor Finn gaan..?
    grapje. Alexander is toch al bezet
    klopt, ik jou ook. daarom leek het me wel fijn, aangezien ik dan weet wat ik kan verwachten. ;3


    Jup, daarom. Haha, Alexander komt alleen door de acteur. Het zou trouwens wel vaag zijn als ik jou wel ken en jij mij niet ;p


    Reality's overrated.

    Wie heeft er allemaal nog geen partner en als je er een heb meld dan met wie!!!!


    live your life, it is beautiful as it is!

    Alicia x Stephan


    First things first, but not necessarily in that order

    1.Amelia Night X Guillaume Phil Thomas
    2.Nynke Melody Vain X Ashton Digly
    3.Matthew Hammin' Adams X Charlotte Leah Hunter
    4.Tyler Dayte Montoya X Ordelia Palvin
    5.Eva-Luna Jewel X Oliver Wilson
    6.Alexander James Gabriëls X Helena 'helle' Hailey Dawn
    7.Ava Barden X David Elliot Grande
    8.Alicia Jade Mountain X Stephan Waters
    9.Finn Daniel Puckerman X Eirwen Jénne Cavanaugh


    Dit zijn de koppels nu toch?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wanneer beginnen we trouwens?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    Wanneer beginnen we trouwens?


    Morgen, i think


    live your life, it is beautiful as it is!

    Yeshh.

    Rol: Mentor
    Naam: Dimitri Haymitch Wolfe
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 24
    District: 11
    Uiterlijk:



    Dimitri heeft een lichtgekleurde huid, en donkerbruine ogen. Zijn haar is donkerbruin en is meestal warrig. Hij besteed eigenlijk nooit echt aandacht aan zijn haar.
    Hij draagt kleren die hem lekker zitten, maar hem er ook wel goed uit laten zien en bij elkaar matchen.
    Als hij glimlacht, of geamuseerd is krijgt hij pretlichtjes in zijn ogen.
    Innerlijk: Dimitri is eigenlijk heel vaak sarcastisch, en vaak ook chagrijnig. Dit komt door de Hungergames. Hij is heel erg verandert, maar dat kun je hem eigenlijk niet kwalijk nemen na wat hij heeft doorgemaakt in de Hungergames.
    Dimitri kan ook wel eens in een goede bui zijn, wat maar zelden voorkomt. Hij houdt niet van regels, maar weet dat hij zich eraan moet houden omdat er anders drastische maatregelingen worden genomen.
    Hij had een zusje, maar die is dood gegaan toen ze meedeed aan de Hungergames, hij was er kapot van, want zijn zusje was alles voor hem.
    Op zijn familie kon hij toen der tijd niet rekenen, want hun waren alleen maar bezig met geld. Met zijn geld. Hij werd toen heel boos en heeft ze hun huis uitgezet.
    Want zijn ouders waren zo bezig met zijn geld en spullen, dat het hun niet uitmaakte dat hun dochter doodging.
    Zijn ouders hebben sorry gezegd, maar hij heeft ze niet vergeven.
    Dimitri drinkt redelijk veel, maar blijft van de alcohol af als hij iemand moet trainen.
    Hij is eigenlijk altijd wel in voor een grapje, daar wordt hij altijd vrolijk van.
    Zijn huis is redelijk netjes, maar zelf is hij eigenlijk best chaotisch. Het is dat er elke week iemand langskomt die zegt dat hij moet opruimen, anders was zijn huis nu een puinhoop geweest.
    Dimitri vertrouwt mensen niet zo snel, en maakt maar heel zelden vrienden.
    Extra: Hij heeft meegedaan aan aan de 118ste Hungergames, hij moest toen samen met zijn beste vriendin de arena in. Samen hebben ze het tot het einde vol gehouden, op het eind heeft zijn beste vriendin zelfmoord gepleegd om zijn leven te redden, hij was er kapot van, dat is hij nog steeds.

    Sorry dat ik hem zo laat in heb gevuld, maar ik heb het de laatste tijd druk.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb er zin in^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wanneer beginnen we?

    Sempra schreef:
    Wanneer beginnen we?


    Reality's overrated.