• Hee, ik heb gevlogt (video bloggen) bij het concert van One Direction in Berlijn. Ik dacht ik zet het op Quizlet voor als jullie het leuk vinden om te zien (: en misschien heeft een van jullie ook een vlog gemaakt. Laat me weten wat je er van vind en als jij ook vlogs/videos/foto's gemaakt hebt... post it here :'D
    xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JA! Ik had hetzelfde haha, ik riep vet hard z'n naam en toen keek hij onze kant op, toen maakten wij een hartje en toen wees ie!
    Oh oké, kon je het goed zien enzo? :)


    Live your dream.

    olahniall schreef:
    JA! Ik had hetzelfde haha, ik riep vet hard z'n naam en toen keek hij onze kant op, toen maakten wij een hartje en toen wees ie!
    Oh oké, kon je het goed zien enzo? :)

    Nice :'D en ik kon het best goed zien, ik had vet goed overzicht :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mooizo, wij ook :D


    Live your dream.

    Hopelijk kondigen ze snel aan dat ze ook in Nederland de nieuwe tour gaan doen :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Aww dat is stom ;c maar voor wie er geen kaartjes had... in 2014 komt weer een tour! Yay :'D

    De laatste keer dat ik checkte was er toen alleen bekend dat ze gingen touren door Groot-Brittannië, Ierland en Zuid-Amerika.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ja, hoop het ook!!!!


    Live your dream.

    ColouredWind schreef:
    (...)
    De laatste keer dat ik checkte was er toen alleen bekend dat ze gingen touren door Groot-Brittannië, Ierland en Zuid-Amerika.

    Jup, jammer genoeg wel :c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.