• Ik zoek een nieuwe beurs aangezien de beurs wat ik nu heb van mijn oma is geweest en ik die graag in ere wil houden...

    Dus ik was aan het zoeken naar Hello Kitty beurzen:Y)
    Ja ik ben er erg fan van:Y)
    Maar ik vind alleen maar van die dure beurzen en vaak vind ik die echt lelijk zoals met Swasorski enzo.
    Ik zoek gewoon een leuke en een beetje normale prijs.

    Kunnen jullie misschien helpen?

    Andere artikelen van hello kitty mogen ook:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Marktjes, winkeltjes, online en zoeken, zoeken, zoeken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Marktjes, winkeltjes, online en zoeken, zoeken, zoeken.



    Ik zoek al drie jaar naar Hello Kitty spulletjes:9~


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)


    Ik zoek al drie jaar naar Hello Kitty spulletjes:9~


    Ik heb er één uit Zwitserland en nee, die ga ik niet naar je opsturen. Maar dat was puur geluk. Je moet ertegenaan lopen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ik heb er één uit Zwitserland en nee, die ga ik niet naar je opsturen. Maar dat was puur geluk. Je moet ertegenaan lopen.




    Hahahaha snap ik maar mag ik misschien een foto?

    Kijkwn of ik um leuk vind én kan vinden op internet als dat mag(flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)



    Hahahaha snap ik maar mag ik misschien een foto?

    Kijkwn of ik um leuk vind én kan vinden op internet als dat mag(flower)


    Dat ding is zes jaar oud, die is niet meer te koop. Kijk op eBay en Amazon.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha beurs, wat een ouderwets woord.
    Kijk bij winkels zoals Claires.


    Your make-up is terrible

    Beurs? Als in tas? (cat)


    ars moriendi

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Dat ding is zes jaar oud, die is niet meer te koop. Kijk op eBay en Amazon.


    Je gaat me vast uitlachen maar daar heb ik niet aan gedacht....

    maar zijn ze betrouwbaar?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Je gaat me vast uitlachen maar daar heb ik niet aan gedacht....

    maar zijn ze betrouwbaar?


    Ja, ik hoor van bijna iedereen van deze generatie dat die daar wel 's wat koopt en geen problemen heeft. Probeer het gewoon uit.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cas schreef:
    Haha beurs, wat een ouderwets woord.
    Kijk bij winkels zoals Claires.


    Loopt ik regelmatig binnen maar dan moet ik naar maastricht(zip)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ribery schreef:
    Beurs? Als in tas? (cat)



    Als in portemonnee, portefeulle


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Loopt ik regelmatig binnen maar dan moet ik naar maastricht(zip)


    Marktplaats.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ja, ik hoor van bijna iedereen van deze generatie dat die daar wel 's wat koopt en geen problemen heeft. Probeer het gewoon uit.


    I will try


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Marktplaats.


    Jaja:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    De enige beurzen die ik ken zijn "studiebeurs" en "beurs" als in een hele grote markt.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 20:44 ]


    Chaos is a ladder.