• Bedankt!

[ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 17:02 ]

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

@alles hierboven
    Voorlopig ben ik druk met andere dingen, schrijfwedstrijd, SOTY maar as soon as ill let you know (: in ieder geval ben ik blij om de positieve reacties, eerlijk gezegd had ik anders verwacht. Thanks so far. x

Ik vind het wat veel problemen voor 6/15 meiden, maar ik vind het thema wel goed.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Pabiloso schreef:
    Ik vind het wat veel problemen voor 6/15 meiden, maar ik vind het thema wel goed.

Dat vind ik ook. Het is niet erg realistisch om zes van de vijftien meiden in één klas met zulke heftige problemen te laten kampen. Het is misschien geloofwaardiger als die zes meiden over een aantal klassen worden verspreid.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Capricious schreef:
    (...)
    Dat vind ik ook. Het is niet erg realistisch om zes van de vijftien meiden in één klas met zulke heftige problemen te laten kampen. Het is misschien geloofwaardiger als die zes meiden over een aantal klassen worden verspreid.

Dat onrealistische is toevallig wel realistisch. Maar ik snap wat jullie bedoelen :')

Doen, ligt erg dicht bij mij en ben wel benieuwd.

-

[ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 16:34 ]

Ik word er niet echt vrolijk van en de spelfouten houden me ook wat tegen.
    Niet bepaald geweldig en zeker niet realistisch.

"Well, well. Look who we've got here!"

Ik zou in ieder geval een kijkje nemen. Als je goed schrijft ook nog wel een abo.

If a writer falls in love with you, you can never die

Als jij het echt wil, moet je het gewoon doen! Ik vind het in ieder geval top en neem een kijkje c:

Some people are art and do art at the same time

Barnabas schreef:
    Ik word er niet echt vrolijk van en de spelfouten houden me ook wat tegen.
    Niet bepaald geweldig en zeker niet realistisch.

Dit is een snel geschreven idee en ook het realistische komt vanzelf wel maar ja, your opinion