• Dus ik zocht naar een nieuw profielfoto maar toen was hij een zwart vlakje op mijn profielfoto.
    Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik snap het namelijk niet.

    Ik heb al gedacht dat het aan mijn pc ligt. Hebben jullie dit eens gehad? Weet iemand hoe dit komt?
    PS: Ik heb een nieuw profielfoto, maar ik waardeer het nog steeds als jullie zeggen wat jullie denken.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 10:45 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Hij's inderdaad zwart om op je vraag te antwoorden of wij het ook zo zagen. Ik heb het ook al eens gehad maar ik heb totaal geen idee waar het aan zou kunnen liggen. Op dat moment heb ik gewoon een andere gezocht.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat gebeurt gewoon soms, geen idee waarom.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat ik gewoon een andere zoek. Hoopvol dat hier ooit antwoord op zou komen.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zou de foto nog een keer opslaan en dan het nog een keer proberen de foto te uploaden. Als je foto dan weer zwart is ligt het aan de foto.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Gewoon even opnieuw opslaan met een ander bestandsformaat. Ik heb dat ook wel eens.


    ars moriendi

    Dat heb ik ook wel eens. Wat ik dan doe is naar Free Online Image Editor gaan en dat de het plaatje uploaden terwijl je hem converteert naar JPG [je moet dus dat vakje aanvinken voor de PNG en dan in dat rijtje van de PNG de JPG kiezen] dan sla ik hem op en dan doet hij het wel als ik het op Quizlet als avatar wil gebruiken.


    Chaos is a ladder.

    Zorg ervoor dat de foto is opgeslagen in het goede formaat. Open hem in Paint en sla hem nog eens op met het goede formaat. Dat helpt vaak.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zie inderdaad een zwarte avatar, maar ik heb geen flauw idee waar het aan kan liggen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is gewoon een jpg plaatje en ik heb meermaals geupload via verschillende uploadsitesdingen.


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Het is gewoon een jpg plaatje en ik heb meermaals geupload via verschillende uploadsitesdingen.

    Wat ook nog een manier is; met Tinypic op internet zetten en dan opslaan. Dan doet hij het ook, waarschijnlijk.


    Chaos is a ladder.

    Dat heb ik ook ooit wel eens gehad. Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar soms gaat het blijkbaar gewoon mis. Als de foto geen .jpg was kan het zoals anderen al zeggen misschien daaraan liggen, maar anders zit er waarschijnlijk niets anders op dan een andere afbeelding te kiezen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cullens schreef:
    (...)
    Wat ook nog een manier is; met Tinypic op internet zetten en dan opslaan. Dan doet hij het ook, waarschijnlijk.
    Hoe bedoel je op tinypic op internet zetten? Uploaden? Heb ik ook een paar keer geprobeerd 3=


    Some people are art and do art at the same time

    Square schreef:
    Dat heb ik ook ooit wel eens gehad. Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar soms gaat het blijkbaar gewoon mis. Als de foto geen .jpg was kan het zoals anderen al zeggen misschien daaraan liggen, maar anders zit er waarschijnlijk niets anders op dan een andere afbeelding te kiezen.
    Het is een .jpg plaatje maar als het niet zo was, zou er staan: 'Je kan alleen jpg afbeeldingen gebruiken!' dus dat kan sowieso niet haha

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 23:40 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zie hem ook zwart, heb geen idee hoe het komt, ik heb het nog nooit gehad...


    Bad decisions make good stories.

    Het heeft eigenlijk ook wel wat :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'